امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
02/3 1393

ایران و جهان- بازار شایعات و شنیده های بازار در سایه تزریق نقدینگی جدید، داغتر شده، در این میان شاخص در آستانه مدار 76هزار واحدی قرار گرفته و به گفته کارشناسان روند صعودی با شیب ملایمی را در پیش گرفته است. تازه ترین شنیده ها از نمادهای بورسی حاکی از آن است که...

فولاد هرمزگان در جمع شایعات تالار امروز قرار گرفته است. از این شرکت شنیده می شود که تعدیل مثبت قابل توجهی را در گزارش های 12ماهه ارائه خواهد کرد. سود هر سهم این شرکت برای سال مالی 92 مبلغ 175ریال درنظر گرفته شده که این شرکت توانسته در شش ماهه 42درصد آن را پوشش دهد.

شنیده ها از شرکت فولاد خوزستان حاکی از آن است این شرکت تعدیل مثبت را به زودی اعلام خواهد کرد.. گفتنی است این شرکت سود هر سهم 93 را مبلغ 1966ریال پیش بینی کرده است. این رقم در سال مالی 92 مبلغ 1946ریال بوده است. خاطر نشان می شود فولاد خوزستان در نامه ای به سازمان بورس، از انعقاد قرارداد سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت، تکمیل و راه اندازی طرح نیمه تمام فولاد شادگان خبر داده است.

گفته می شود که شرکت پارس خودرو تایید سازمان بورس را برای افزایش سرمایه اخذ کرده است. این شرکت فروش را برای سال مالی 93 مبلغ 33هزار و 639میلیارد و 10میلیون ریال پیش بینی کرده است که نسبت به فروش در سال مالی 92 به میزان 284درصد افزایش نشان می دهد. سود هر سهم پارس خودرو برای 93 مبلغ 52ریال درنظر گرفته شده است.

از سرمایه گذاری سایپا شنیده می شود که این شرکت قرار است در مجمع 50درصد از سود هر سهم را میان سهامداران تقسیم خواهد کرد. سرمایه گذاری سایپا با کاهش 48درصدی سود هر سهم سال مالی 93 نسبت به سال مالی قبل، سود هر سهم را مبلغ 205 ریال پیش بینی کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود