امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
02/1 1393

ایران و جهان- شاخص در جو روانی مثبت ناشی از ورود نقدینگی جدید روند صعودی یافته و زمزمه های تالار را مملو از تعدیل مثبت شرکت ها ساخته است. 

از شرکت سبحان دارو شنیده می شود که این شرکت سود قابل توجهی را در مجمع میان سهامداران تقسیم خواهد کرد. این شرکت سود هر سهم سال مالی 92 را مبلغ 4743ریال درنظر گرفته بود. گفتنی است سبحان دارو سود هر سهم سال مالی 93 را با افزایش 33درصدی نسبت به 92 مبلغ 6304ریال پیش بینی کرده است.

لازم به یادآوری است این شرکت پیش بینی کرده که مبلغ یک هزار و 554میلیارد و 232میلیون ریال در سال مالی 93 فروش داشته باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که شرکت کی بی سی تعدیل مثبت را در برنامه دارد. گفته می شود با افزایش 35درصدی نرخ، شرکت افزایش سود خواهد داشت. گفتنی است این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 93 مبلغ 1417ریال پیش بینی کرده است.

سیمان غرب در روزهای اخیر در کانون شایعات بورسی قرار گرفته است. شایعاتی در خصوص ورود ریش قرمز به سهم، که گفته میشود که پس از آن،شرکت با شفاف سازی به سهامداران اعلام کرده که این شخص به این سهم وارد نشده است. اما شنیده ها حاکی از آن است که سیمان غرب فروش محصولات به عراق را آغاز کرده و در آستانه مجمع اخبار مثبتی به سهامداران خواهد داد. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 93 مبلغ 1378ریال درنظر گرفته است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود