امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
02/6 1393

ایران و جهان- شاخص بورس در پی حمایت دولتی و اخبار مثبت صنعت خودرو در مدار 76هزار واحدی در حرکت است. در تالار شیشه ای 55نماد معاملاتی در صدر شایعات قرار گرفته اند. شنیده می شود...
از پارس خودرو شنیده می شود این شرکت تعدیل مثبت را به زودی به بازار اعلام می کند. این شرکت سود هر سال مالی 93 را مبلغ 52ریال درنظر گرفته است.

شنیده می شود که بانک دی تعدیل مثبت کمتر از 20درصدی را در برنامه دارد. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 93مبلغ 320ریال پیش بینی کرده است. گفتنی است این شرکت در پیش‌بینی سال مالی 93 نسبت به پیش بینی سال مالی قبل جمع درآمد های مشاع 92 درصد افزایش، جمع کل درآمدهای بانک 49 درصد افزایش، جمع هزینه ها 73 درصد افزایش و سود خالص پس از کسر مالیات 18 درصد افزایش داده است.

شنیده ها حاکی از آن است که شرکت گل گهر افزایش سرمایه 100را در برنامه دارد.‎ گفته می شود که این اقزایش سرمایه از محل انباشته و آورده نقدی تامین خواهد شد.

شرکت سایپا در آستانه تعدیل مثبت قرار گرفت. گفته می شود که شرکت سایپا سود هر سهم را اضافه خواهد کرد. این شرکت سود هر سهم سال مالی 93 را مبلغ 11ریال پیش بینی کرده است اما در پی تحولات اخیر در این صنعت، سایپا تعدیل مثبت قابل توجهی را پیش رو دارد.

خدمات انفورماتیک که در انتظار صدور مجوز افزایش سرمایه 180درصدی از سازمان بورس بود، شنیده می شود که این میزان را به 250درصد تغییر داده است. گفته می شود که سازمان نیز با افزایش سرمایه 250درصدی رانفور موافقت کرده است. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود