امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
01/31 1393

ایران و جهان- شاخص در اولین واکنش به نشست اضطراری وزیر و مدیران عامل بانک ها امروز بیش از 5000واحدی افزایش یافت. اما امروز در تالار شیشه ای زمزمه ی عرضه های جدید شنیده شد. این در حالی است که شنیده هایی نیز از تعدیل مثبت بانک انصار شنیده می شود.


شنیده ها حاکی از آن است که بانک انصار به زودی تعدیل مثبت را به بازار ارائه می کند. این شرکت سود هر سهم را برای سال 93 مبلغ 543 ریال پیش بینی کرده است.
گفته می شود که سیمان خوزستان که مراحل پذیرش را طی کرده و درج نام شده است، به زودی به جمع بازار سرمایه اضافه خواهد شد. این شرکت با ارائه بودجه 93 و برگزاری معارفه به مجموعه بازار سرمایه خواهد پیوست.


از نفت سپاهان شنیده می شود که این شرکت هنوز تصمیمی برای عرضه اولیه نگرفته است. گفته می شود که این شرکت در حال رصد کردن شرایط بازاراست.
شنیده ها حاکی از آن است که بانک ایران زمین سود هر سهم 93 را تعدیل مثبت خواهد داد. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 93 مبلغ 105ریال پیش بینی کرده است.
نام سرمایه گذاری مسکن نیز در شایعات امروز تالار بورس شنیده شد. این شنیده ها می افزاید که ثمسکن تعدیل سود قابل توجهی را در برنامه دارد. گفته می شود که این تعدیل از محل سودآوری زیرمجموعه ها تامین می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود