امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
03/24 1393

ایران و جهان- امير حمزه مالمير، معاون ناشران و اعضاء بورس اوراق بهادار تهران در گفتگوی اختصاصی با ایران و جهان از تعامل شرکت بورس با یکی از هلدینگ های قبرس خبر داد.

به گزارش ایران و جهان، شرکت بورس در تعامل با یکی از شرکت های هلدینگ قبرس برای پذیرش این شرکت در بورس تهران است. امیر حمزه مالمیر معاون ناشران و اعضاء بورس گفت: تاکنون هیچ شرکت خارجی در بورس پذیرفته نشده همچنین شرکت های داخلی نیز در بورس های خارج حضور ندارند. وی ادامه داد: پذیرش شرکت مذکور در دست بررسی است و باید در شورای بورس برای بررسی مطرح شود.

مالمیر در خصوص مشکلات حضور شرکت های داخلی در بورس های خارجی گفت: شرکت های داخلی برای این حضور با مشکل استانداردهای بین المللی مواجه اند. چراکه میان استانداردهای ملی و بین المللی اختلافاتی وجود دارد که به دنبال برطرف کردن آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر شرکت ها این اختیار را دارند که صورت های مالی را علاوه بر استانداردهای ملی، با استانداردهای بین المللی هم تهیه کنند. اما این مهم برای شرکت ها از سال 95لازم الاجرا خواهد بود.

امیر حمزه مالمیر کمتر از یکسال است که به عنوان معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس منصوب و از مديریت نظارت بر ناشران اوراق بهادار سازمان بورس جدا شده است. وی با "فرصت نامیدن" این جابه جایی می گوید: خروج از سازمان و ورود به شرکت بورس فرصتی است که می توانم تجربه ای که از سازمان داشتم را در شرکت بورس نهادینه کرده و فرصت های جدید ایجاد کنم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود