امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/6 1393

ایران و جهان- درحالی که دستورالعمل پذیرش شرکت ها در بورس، با اقتضای شرایط گاهی تغییر کرده بود اما دستورالعمل افشا از شهریور 899 تغییر نکرده است. امیرحمزه مالمیر از تغییر در دستورالعمل های بورسی می گوید.

به گزارش ایران و جهان، تغییر و به روزرسانی دستورالعمل پذیرش، دستورالعمل اجرای افشای اطلاعات ناشران و به تبع آن دستورالعمل انضباطی در دستور کار قرار گرفته است. امیرحمزه مالمیر معاون ناشران و اعضاء بورس اوراق بهادار تهران با بیان این مطلب می گوید: تغییر و به روزرسانی این دستورالعمل ها با توجه به شرایط و ظرفیت جدید در برنامه قرار گرفته است، باید در نظرداشت که در حال حاضر شرکت ها خود را با اطلاع رسانی به بورس هماهنگ کرده اند و می توان انتشار اطلاعات جدید را مورد بررسی قرار داد.

وی تشریح کرد: این بدان معنی است که با توجه به شرایط و ظرفیت های جدید می توان به شفاف تر شدن شرکت ها کمک کرد.

مالمیر در خصوص زمان نهایی شدن تغییر در دستورالعمل های مذکور به ایران و جهان می گوید: در حال حاضر این تغییر در دستورالعمل ها در مرحله بررسی قرار دارد که پس از نهایی و مصوب شدن در هیات مدیره شرکت بورس، به هیات مدیره سازمان بورس ارسال می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری دستورالعمل پذیرش و اجرای افشای اطلاعات نهایی شود و دستورالعمل انضباطی با توجه به انیکه پس از نهایی شدن دستورالعمل افشا اطلاعات، باید تغییرکند، در سال آینده نهایی خواهد شد.

از میزان تغییرات این دستورالعمل ها از معاون امور ناشران و اعضای بورس پرسیدیم. وی می گوید: در دستورالعمل پذیرش، در زمینه نحوه و فرایند پذیرش، جابه جایی شرکت ها در بورس و فرابورس همچنین جابه جایی شرکت ها در تابلوهای بورس و خروج اختیاری یک شرکت از بورس، اصلاحات صورت خواهد گرفت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود