امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
03/26 1393

ایران و جهان- هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در کنار کیفیت بسیار بالایی که  به لحاظ حضور مسئولان ارشد اقتصادی کشور ، رشد مشارکت کنندگان داخلی و خارجی و آمار بازدید کنندگان داشت، اما گلایه های گفته و ناگفته ای را هم یدک می کشد. 

به گزارش ایران و جهان ، تاریخ برگزاری نمایشگاه هشتم نقطه اوج این گلایه ها ازسوی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، به عنوان مجری نمایشگاه و مشارکت کنندگان بود. در سال های اخیر این اولین باری است که نمایشگاه بزرگ صنعت مالی در روزهای میانی هفته برگزار می شود در حالیکه بر کسی پوشیده نیست که مخاطبین اصلی این نمایشگاه در حوزه مالی نیمی از روز در تکاپوی بازار سرمایه هستند، گرچه به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه با مکاتبات صورت گرفته با شرکت سهامی نمایشگاه دو ساعت به زمان بازدید این نمایشگاه اضافه شد اما آیا این دو ساعت فقدان روزهای تعطیل را جبران کرد؟! 

در پی گفتگو با قنبری، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه ها با مسئول برگزاری نمایشگاه هشتم بورس، بانک و بیمه نیز گفتگو کردیم.

تاریخ برگزاری نمایشگاه به ما ابلاغ شد
سعید مستشار، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و مسئول برگزاری نمایشگاه در گفتگو با ایران و جهان در ابتدا تاکید می‌کند که تاریخ برگزاری نمایشگاه امسال مطلوب سازمان بورس نبود. بلکه این تاریخ از سوی نمایشگاه تعیین و ابلاغ شد. سازمان برای تغییر این تاریخ مکاتبات و پیگیری های زیادی انجام داد که در نهایت، فقط به افزایش دو ساعت زمان بازدید، ختم شد.

وی ادامه می دهد: به هیچ وجه تاریخ برگزاری مطلوب سازمان بورس نبود و این انتظار وجود داشت که از چند ماه قبل تاریخ اعلام شود که این اتفاق نیفتاد و تنها حدود دو ماه قبل از نمایشگاه تاریخ دقیق به سازمان بورس ابلاغ شد و انتظار داریم شرکت سهامی نمایشگاه ها مسئولیت تصمیم خود درخصوص تعیین تاریخ نمایشگاه را بپذیرد. باوجودیکه زمان کمی برای تبلیغات و اطلاع رسانی وجود داشت اما شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در سطح گسترده ای اطلاع رسانی را انجام داد تا این خلأ، جبران شود که خوشبختانه، تا حد زیادی هم جبران شد.

مسئول کیفیت خدمات نمایشگاهی با مجری نیست
مستشار در بخش دیگری از سخنان خود به کیفیت خدمات نمایشگاه اشاره کرده و گفت: مسئول کیفیت خدمات نمایشگاهی، شرکت سهامی نمایشگاه هااست. در این خصوص مشارکت کنندگان بسیاری از گرمای سالن ها و برخی خدمات دیگر گلایه داشتند که البته به حق بود. وی یادآور شد: به نظر میرسد شرکت سهامی نمایشگاه ها در این حوزه باید جدی تر عمل کند. 

وی در پاسخ به ایران و جهان در خصوص برگزاری نمایشگاه برای سال آینده در همین تاریخ گفت: با برگزاری نهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در تاریخ مشابه امسال قطعا مخالفیم. با توجه به وسعت،حساسیت و حضور مسئولان ارشد اقتصادی کشور همچنین مشارکت کنندگان داخلی و خارجی، برخورداری نمایشگاه از روزهای تعطیل، امری لازم است. 

مستشار در ارزیابی نمایشگاه امسال گفت: بدون شک نمایشگاه امسال نسبت به سالهای قبل، به لحاظ کیفیت، مشارکت کنندگان داخلی و خارجی رشد قابل توجهی داشت. علیرغم آنچه که مطرح شد، آمار و ارزیابی ها نشان می دهد که نمایشگاه امسال مناسب و مطلوب برگزار شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود