امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
03/12 1393

ایران و جهان- نخستین مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیک در کشور همزمان با هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه راه اندازی و به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایران و جهان، درحالی اهالی بازار سرمایه در آستانه نمایشگاه هشتم بورس، بانک و بیمه قرار گرفته اند که در این نمایشگاه از دستاورد دیگری نیز رونمایی می شود.

سعید مستشار، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس در گفتگو با ایران و جهان از افتتاح نخستین مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیک در کشور که توسط سازمان بورس راه اندازی شده، خبر داد و گفت: در هشتمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه این مرکز به بهره برداری می رسد و می تواند به سایر بخش های دولتی نیز خدمات ارائه کند.

مستشار به رشد 20درصدی مشارکت کنندگان در این دوره نمایشگاه اشاره کرده و ادامه می دهد: در نمایشگاه امسال 9کشور خارجی نیز حضور دارند. این کشورها شامل ایتالیا، انگلیس، سوئیس، کره جنوبی، آلمان، ترکیه، مالزی، یونان و قبرس است. اولین سالی است که در سطح بین المللی این میزان مشارکت کننده خارجی در نمایشگاه حضور دارند.

وی در خصوص تغییر تاریخ نمایشگاه و نبودن روزهای تعطیل در آن به ایران و جهان می گوید: تاریخ برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، نمایشگاه هشتم، اولین نمایشگاهی است که روز تعطیل در خود ندارد. سعید مستشار در این خصوص به دغدغه های شرکت سهامی نمایشگاه ها اشاره کرده و می گوید: به نظر می رسد که در این دوره شرکت سهامی نمایشگاه ها با برخی محدودیت ها منجمله همزمانی و تعدد نمایشگاه ها در این زمان، مواجه بودند. وی می گوید: زمان بازدید مردم از این نمایشگاه با تلاش سازمان دو ساعت تمدید شد تا ضعف ناشی از نبودن روز تعطیلی در این دوره را تا اندازه ای جبران کند.

مستشار یادآور می شود: تقویم نمایشگاه ها باید به صورت ثابت باشد، بزرگترین نمایشگاه مالی در سطح دنیا باید تقویم ثابتی داشته باشد که مشارکت کننده در این سطح بتواند براساس آن، برنامه‌ریزی کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود