امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/29 1394

گروه تالار- درحالی برگزاری نمایش بین المللی بورس، بانک و بیمه در خرداد ماه مورد  تایید شرکت سهامی نمایشگاه ها است که بورس، شهریور ماه را برای برگزاری آن اعلام کرده است. 

نزدیک شدن به روزهای برگزاری نمایشگاه نهم بورس، بانک و بیمه هیجان خاصی برای فعالان بازار و مشارکت کنندگان به همراه دارد. اما ماجرای نمایشگاه نهم اندکی متفاوت تر از دوره های قبلی است.

برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی بورس در حالی در دو تاریخ معرفی شده که به گفته یک مسئول در شرکت سهامی نمایشگاه ها، امکان تغییر و تاخیر در برگزاری این نمایشگاه وجود ندارد.

محمد جواد قنبری، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه ها در گفتگو با ایران و جهان، برگزاری نهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه را در خرداد ماه عنوان کرده و اعلام می کند که سایت این شرکت، مرجع اطلاع رسانی در این خصوص است. 

وی ادامه می دهد: شرکت سهامی نمایشگاه با توجه به مسئولیت کلی در خصوص تمام نمایشگاه ها، عمل می کند و این نمایشگاه نیز در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

براین اساس شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی بنا بر وظایف و مسئولیتهای قانونی خویش این نمایشگاه را در تاریخ 19 لغایت 22 خرداد 1394برگزار می کند . 

این درحالی است که پیش از این سازمان بورس، طی خبری برگزاری این نمایشگاه را در شهریور ماه همزمان با همایش بین المللی با محوریت جذب سرمایه گذاری خارجی از طریق بازار سرمایه اعلام کرده بود.

پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه اعلام کرده بود بنا به درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار و با دعوت حوزه معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور جلسه ای در دفتر این معاونت در نهاد ریاست جمهوری با حضور معاونین و مسئولین وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی:"اقتصاد و دارایی"، "صنعت، معدن و تجارت"، "امور خارجه"، "بانک مرکزی"و"دبیرخانه ایرانیان خارج کشور"و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد سازمان بورس با همکاری و هماهنگی دستگاه های یاد شده، همایشی بین المللی را در خصوص جذب سرمایه گذاری خارجی از طریق ابزارهای بازار سرمایه با دعوت از علاقمندان و سرمایه گذاران از کشورهای مختلف جهان برگزار کند. برای بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های این همایش زمان برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه در شهریور ماه همزمان با این همایش خواهد بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود