امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
03/4 1394

ایران و جهان - ماجرای نمایشگاه به مراحل پایانی نزدیک می شود.

شنیده ها حاکی از آن است که سرانجام اعضای مثلث نمایشگاه نهم بورس، بانک و بیمه پای میز مذاکره نشستند و به نتیجه رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری ایران و جهان، شنیده می شود که جلسه مشترکی میان محمد فطانت رئیس سازمان بورس، حسین اسفهبدی مدیر عامل شرکت نمایشگاه ها و ولی الله افخمی رئیس کل سازمان توسعه تجارت برگزار شده است. 

این شنیده ها می افزاید که بنا به تصمیمات این جلسه، شرکت نمایشگاه ها که پیش از این در تلاش برای برگزاری نهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بود، نمایشگاه برگزار نکند. 

همچنین سازمان بورس در برگزاری نمایشگاه مذکور مخیر باشد و در نهایت اینکه سازمان بورس تا ساعاتی دیگر، برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه نهم را اعلام خواهد کرد.

درحالی برگزاری نمایش بین المللی بورس، بانک و بیمه در خرداد ماه مورد تایید شرکت سهامی نمایشگاه ها اعلام شد که بورس، شهریور ماه را برای برگزاری آن اعلام کرده بود. دلیل این جابجایی در برگزاری نمایشگاه مذکور، برگزاری همایشی بین المللی در خصوص جذب سرمایه گذاری خارجی از طریق ابزارهای بازار سرمایه با دعوت از علاقمندان و سرمایه گذاران از کشورهای مختلف جهان اعلام شده بود که واکنش شرکت نمایشگاهی را در پی داشت. 

براساس آنچه تاکنون برسر نمایشگاه نهم بورس، بانک و بیمه آمده است، برگزاری این نمایشگاه در سال جاری کمی بعید به نظر می رسد. باید در نظر داشت که تقویم نمایشگاهی در شرایط کنونی امکان جابه جایی و برگزاری این نمایشگاه را محدود می سازد. گزینه محتمل این است که امسال بورس، بانک و بیمه نمایشگاهی نخواهند داشت این درحالی است که شنیده می شود تصمیم گیری نهایی را سخنگوی اول سازمان بورس طی ساعاتی دیگر اعلام خواهد کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود