امروز: چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
03/18 1393

ایران و جهان - سعید مستشار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس از غرفه ایران وجهان بازدید کرد.

به گزارش ایران و جهان، مستشار هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد ارتباط بیشتر میان ارکان بازار سرمایه است وی گفت: برگزاری این نمایشگاه این فرصت را در اختیار فعالان بازار سرمایه برای تسهیل ارتباط مذکور فراهم می کند.


مدیر روابط عمومی سازمان بورس از بازدید علی صالح آبادی از ایران و جهان و سایر غرفه ها خبر داد و گفت: در نمایشگاه امسال اکثر بانک ها، بیمه ها، شرکت های کارگزاری، تامین سرمایه، شرکت های سرمایه گذاری، هلدینگ ها، گروه های مالی ، شرکت های نرم افزاری، رسانه های منتخب حوزه بازار سرمایه و بازار پولی همچنین شرکت های مشاوره سرمایه گذاری و برخی شرکت های بورسی حضور دارند. 
مسئول هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه نمایشگاه امسال را پررونق تر از سال‌های قبل عنوان می کند و به ایران و جهان می گوید: دوره هشتم، نسبت به سایر دوره های برگزار شده، به لحاظ حضور شرکت ها و نهادهای مالی بسیار پررونق تر است. بررسی آماری نشان داد که در این دوره میزان مشارکت کنندگان 20درصد رشد را ثبت کرده است. همچنین فضای کلی نمایشگاه امسال 40هزار متر مربع است و با استناد به این آمار و حضور گسترده کشورهای اروپایی و آسیایی، این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه مالی در دنیا محسوب می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود