امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
08/6 1392

ایران و جهان- 4هلدینگ شستا در آستانه ورود به بورس قرار دارند. اسماعیل درگاهی  مدیر پذیرش شرکت بورس ضمن بیان این مطلب درخصوص این شرکت ها به خبرنگار ایران و جهان گفت: هلدینگ دارویی تامین، هلدینگ صدر تامین، هلدینگ صبا تامین و هلدینگ سیمان تامین، چهار شرکتی هستند که در حال انجام فرایند پذیرش قرار دارند. 
مدیر پذیرش شرکت بورس ادامه داد: در خصوص هلدینگ دارویی تامین دو بحث ثبت شرکت و ثبت نزد سازمان بورس مطرح است این شرکت باید از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شود و اساس نامه به تایید سازمان بورس برسد. درگاهی افزود: مهلت 6ماهه دارویی تامین تا پایان آبان ماه به اتمام می رسد و در صورت حل این موارد اطلاع رسانی در کدال سپس عرضه انجام خواهد شد.
مدیر پذیرش شرکت بورس به هلدینگ صدر تامین اشاره کرده و گفت: در خصوص این شرکت نیز بحث اساس نامه نزد سازمان بورس و افزایش سرمایه مطرح است. این شرکت آماده درج نام بوده گرچه هنوز فرصت دارد، پیش بینی می‌شود که تا پایان پاییز بتواند عرضه را انجام دهد.
درگاهی در خصوص هلدینگ های سیمان تامین و صبا تامین اظهار داشت: پذیرش این دو شرکت در مرحله مذاکره است.
از مدیر پذیرش شرکت بورس در خصوص شرکت نفت سپاهان سوال شد وی تصریح کرد: این شرکت تغییرات مدیریتی در سطح سهامدار عمده داشته است و مدیران جدید در حال بررسی استرات�?ی واگذاری هستند که این مورد روند عرضه سهامش را به تاخیر انداخته است. وی در پایان خاطر نشان کرد: در جلسه بعدی پذیرش قرار است در خصوص سه شرکت تصمیم گیری شود. نفت جی، پیش از این پذیرش و در 21 دی ماه 90 درج نام نیز شده بود، اما در مهلت مقرر موفق به عرضه سهام نشد که منجر به ملغی شدن پذیرش این شرکت شده بود، قرار است در جلسه بعدی پذیرش مطرح و در خصوص پذیرش دوباره تصمیم گیری شود. درگاهی افزود: قرار است در این جلسه شرکت پاکشو یا سیمان خوزستان نیز مطرح شود.
شنیده شد که قرار است که در جلسه بعدی پذیرش، بحث پذیرش شرکت بیمه سینا نیز مطرح شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود