امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
09/25 1392

ایران و جهان- چهار شرکت دیگر به جمع شرکت های بورسی اضافه شدند. در آخرین  جلسه هیات پذیرش شرکت بورس، سه شرکت مجوز ورود به فهرست شرکت های بورسی را دریافت کردند و یک شرکت فرابورسی نیز به جمع بورسی ها اضافه شد. پیش از این نیز شرکت های تجارت الکترونیک پارسیان، پتروشیمی پردیس، سرمایه گذاری خوارزمی، ارتباطات سیار و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها از فرابورس به بورس منتقل شده بودند با این وصف شرکت لیزینگ ایرانیان ششمین شرکتی است که از فرابورس به جمع بورسی ها اضافه می شود.
اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش شرکت بورس در گفتگو با ایران و جهان از پذیرش سه شرکت دیگر به جمع بورسی ها خبر داد و گفت: در آخرین جلسه هیات پذیرش، درخصوص شرکت های نفت جی و سیمان خوزستان تصمیم گیری و این شرکت ها پذیرش شدند. وی ادامه داد: همچنین شرکت دارویی تامین پذیرش مجدد شد این شرکت در مهلت قانونی نتوانسته بود مدارک را تکمیل کند. درگاهی خاطرنشان کرد: شرکت لیزینگ ایرانیان نیز از بازار فرابورس به بورس منتقل شد.
وی در خصوص شرکت پاکشو که قرار بود بحث پذیرش آن در این جلسه مطرح شود به ایران و جهان گفت: تصمیم گیری در خصوص شرکت پاکشو به جلسه بعدی هیات پذیرش موکول شد.
ساعت انتشار خبر:13:00

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود