امروز: شنبه، 8 اردیبهشت 1403
08/27 1392

ایران و جهان- شنیده می شود که شرکت شیشه همدان تعدیل مثبت را پیش رو دارد این در حالی است که P/Eاین شرکت 6.55 است نکته اینکه با انجام تعدیل مذکوردر صورتی که P/E این شرکت به 5 هم برسد، روند رو به رشد را ادامه خواهد داد. این شنیده ها می افزاید شیشه همدان که پیش از این در بودجه تعمیر در نتیجه کار نکردن یک خط تولید را پیش بینی کرده و میزان تولید آن خط را در صورت های مالی لحاظ نکرده بود، گفته می شود که این خط تولید در سال مالی جاری همچنان به تولید ادامه خواهد داد. شیشه همدان سود هر سهم را برای سال پایان خرداد93 مبلغ 1293ریال پیش بینی کرده و توانسته در گزارش های سه ماهه مبلغ 488ریال ( معادل 38درصدپوشش) را محقق کند.
 در خصوص شرکت بیمه دی شنیده شد قرار است که افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها داشته باشد همچنین این شرکت تعدیل سود قابل توجهی را هم در برنامه دارد این شنیده ها می افزاید رقم تعدیل سود این شرکت مورد بررسی سازمان بورس بوده اما این شنیده حاکیست که قرار است قراردادهای بیمه اتومبیل های شرکت ایران خودرو به شرکت بیمه دی واگذار شود. 

شنیده های امروز حاکی از آن است که شرکت لیزینگ صنعت معدن قرار است به زودی تعدیل قابل توجهی را به بازار ارائه کند این شنیده ها می افزاید این تعدیل از محل برگشت ذخایر بوده و تاثیر به سزایی در سود هر سهم این شرکت خواهد داشت. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی پایان آذرماه 92 مبلغ 259ریال پیش بینی کرده است.  

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود