امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
09/23 1392

ایران و جهان- زمزمه های تالار شیشه ای در اولین روز کاری بورس حاکی از تعدیل  مثبت سه شرکت بورسی دارد. بانک دی که در روزهای گذشته افزایش سرمایه را تکذیب کرده بود، همچنان در صدر شایعات قرار دارد از سوی دیگر پتروشیمی جم همچنان در کانون توجه بازار قرارا دارد. شنیده می شود...
 به گزارش ایران و جهان، شنیده می شود که شرکت بین المللی محصولات پارس در سال مالی 92 تعدیل مثبت خواهد داشت. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی مذکور مبلغ 1132ریال پیش بینی کرده است. گفتنی است "شپارس" سود هر سهم را در پیش بینی سال مالی 93 مبلغ 13ریال در نظر گرفته است.
در خصوص بانک دی شنیده می شود این شرکت توانایی تعدیل سود هر سهم را دارد. این شنیده ها می افزاید شرکت سرمایه گذاری شاهد، سود انباشته ای در حدود میزان سرمایه این شرکت دارد و به نظر می رسد که افزایش سرمایه قریب الوقوعی را به بازار ارائه کند، این شنیده ها حاکی از آن است که شرکت بانک دی از این محل توانایی افزودن به سود هر سهم را دارد.
شنیده ها حاکی از آن است که پتروشیمی جم سود سال 93 را مبلغ 500تومان پیش بینی خواهد کرد. در حال حاضر این شرکت 65درصد ظرفیت اسمی تولید می کند. این شنیده ها می افزاید پتروشیمی جم در سال مالی 93 می‌تواند حدود 90درصد از ظرفیت اسمی را تولید کند که با این اتفاق، سود هر سهم را به 650تومان خواهد رسانید.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود