امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
09/2 1392

ایران و جهان- معاملات امروز تالار شیشه ای در هاله ای از تردید و انتظار سپری می شود از سوی دیگر تاخیر در به روزرسانی سامانه TSETMCCنیز مضاف بر علت شده و سرمایه گذاران را نگران ساخته است. این در حالیست که شایعات بورس همچنان به قوت خود باقی است و فعالان بازار با نیم نگاهی به نتیجه مذاکرات، شنیده های بورسی را رصد می کنند. شنیده ها از سیمان هگمتان و بیمه دانا حاکی از آن است...
شنیده می شود که سیمان هگمتان برای سال مالی پایان دی ماه 92 حدود 40درصد تعدیل مثبت دارد. این شنیده ها حاکی از آن است که این تعدیل 40درصدی، از محل افزایش فروش، عاید سیمان هگمتان شده است. این شرکت برای سال مالی پایان دی ماه 92 مبلغ 1026ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرده است و در گزارش های 9ماهه مبلغ 874ریال (معادل 85درصد پوشش) سود برای هر سهم شناسایی کرده است.
در خصوص بیمه دانا شنیده شد که این سهم تعدیل مثبت قابل توجهی را پیش‌رو دارد. بیمه دانا در روزهای اخیر صف خرید چند میلیونی را تجربه می کند. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی پایان اسفند92 مبلغ 58ریال پیش بینی کرده و در شش ماهه توانسته 40 ریال از پیش بینی را محقق کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود