امروز: دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
01/23 1393

ایران و جهان- شاخص بورس تهران با کاهش بیش از 450واحدی بار دیگر در روند نزولی  قرار گرفته است. اما زمزمه افزایش سودآوری برخی شرکت ها و ارائه تعدیل مثبت در تالار شیشه ای شنیده می شود. 
شنیده می شود که همراه اول به زودی تعدیل مثبت را به بازار ارائه می کند. گفته می شود که شرکت ارتباطات سیار از محل فروش دارایی های غیرمولد این تعدیل را تامین خواهد کرد. همراه اول سود هر سهم را برای سال مالی 93مبلغ 12622ریال پیش بینی کرده است که شنیده می شود این شرکت سود پیش بینی شده را به 18000ریال افزایش خواهد داد.
از شرکت ذوب آهن اصفهان شنیده می شود این شرکت تعدیل مثبت را برای سال مالی 93 در برنامه دارد. این شنیده ها می افزاید که این شرکت تعدیل نیروی انسانی را در سال جدید خواهد داشت همچنین راه اندازی ایستگاه جدید ریخته گری به منظور افزایش تولید از برنامه های ذوب آهن اصفهان در سال مالی جدید است. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 93مبلغ 503ریال پیش بینی کرده است.
شنیده می شود که شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو تعدیل بیش از 15درصدی را برای پایان سال مالی 92در برنامه دارد. این تعدیل به واسطه افزایش سودآوری زیرمجموعه های غیربورسی این شرکت است. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 93مبلغ 534ریال پیش بینی کرده است. این رقم در سال مالی 92مبلغ 514ریال برآورد شده بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود