امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
09/25 1392

ایران و جهان با نزدیک شدن به پایان سال مالی شرکت ها، اخبار تعدیل های مثبت و گاهی منفی در زمزمه های تالار بیبشتر می شود. شنیده می شود...
به گزارش ایران و جهان، شنیده می شود که شرکت ستاره خلیج فارس که بنزین تولید می کند تا اواخر سال 93 به بهره برداری برسد، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین دارنده 49 درصد سهام این شرکت است.
شنیده ها از شرکت پلاسکو کار حاکی از آن است که این شرکت تا پایان سال مالی زیان هر سهم را افزایش خواهد داد. این شرکت برای سال مالی پایان اسفند 92 سودی برای هر سهم درنظر نگرفته است و در شش ماهه نخست سال مبلغ 171 ریال زیان برای هر سهم اعلام کرده است.

در خصوص شرکت پاکسان شنیده می شود این شرکت به زودی تعدیل مثبت را به بازار ارائه می کند نکته اینکه سال مالی این شرکت پایان آذرماه 92است و پاکسان برای سال مالی 92 مبلغ 5200ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرده است و در گزارش های 9ماهه اعلام کرده که توانسته مبلغ 4125ریال را محقق کند.
همچنین شنیده می شود که صنعتی بهشهر نیز تعدیل مثبت قابل توجهی را پیش رو دارد سال مالی این شرکت پایان آذر ماه 92 است. صنعتی بهشهر پیش بینی کرده که برای این سال مبلغ 2913ریال سود برای هر سهم بسازد. این شرکت در گزارش های 9 ماهه مبلغ 2472ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده است. این شنیده ها می افزاید که صنعتی بهشهر توانایی شناسایی سود به مبلغ 3500ریال برای هر سهم را تا پایان سال مالی دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود