امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
08/28 1392

ایران و جهان- شنیده شده که شرکت توسعه صنایع بهشهر قرار است به زودی یکی  از زیرمجموعه ها را به بازار سرمایه معرفی کند. بهپاک از زیرمجموعه های این شرکت است و توانسته زیان قابل توجهی را به سود 20میلیاردی تبدیل کند. این شنیده ها می افزاید که توسعه صنایع بهشهر به زودی این شرکت را به بازار سرمایه معرفی خواهد کرد.
شنیده شده که کاهش نرخ خوراک مایع پتروشیمی ها در حال قطعی شدن است زمزمه این کاهش در تالار شیشه ای امروز شنیده شد به نظر می رسد که اقبال امروز بازار به این گروه درپی این خبر باشد.
شنیده می شود که شرکت نفت و گاز پارسیان، برای سال مالی 93 سود هر سهم را بیش از 20درصد تعدیل خواهد داد. نفت و گاز پارسیان سود هر سهم را برای سال مالی پایان آذرماه 92 مبلغ 1949ریال پیش بینی کرده است و در گزارش های 9ماهه تحقق 894ریال از آن را اعلام کرده است.
همچنین شنیده می شود که شرکت رینگ سازی مشهد تعدیل مثبت بیش از 100 درصد پیش رو دارد این شنیده ها حاکی از آن است که این تعدیل از افزایش نرخ فروش محصولات و کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته حاصل شده است. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی پایان اسفند 92مبلغ 303ریال پیش بینی کرده و در گزارش های شش ماهه مبلغ 14 ریال برای هر سهم ساخته و توانسته 5درصد پیش بینی را پوشش دهد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود