امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
11/19 1392

ایران و جهان- شاخص همچنان در سراشیبی قرار دارد و تا این لحظه از معاملات بیش از 6000واحد کاهش را ثبت کرده است تعدیل های منفی در صدر زمزمه های تالار قرار گرفته و شنیده ها بیشتر از تعدیل های منفی حکایت دارد...
پتروشیمی فناوران ارائه تعدیل منفی را در برنامه دارد. این شنیده ها می افزاید این شرکت و اکثر شرکت های پتروشیمی گازی سود هر سهم را تعدیل منفی خواهند داد. پتروشیمی فناواران سود هر سهم سال مالی 92 را مبلغ 6165ریال پیش بینی کرده بود.
شنیده می شود که شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین( تیپیکو) سود هر سهم سال مالی جاری تعدیل مثبت خواهد داد. این شنیده ها می افزاید تیپیکو از محل افزایش سوددهی زیرمجموعه سود هر سهم را با تعدیل مثبت ارائه خواهد کرد. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی جاری مبلغ 743ریال پیش بینی کرده است.
شنیده می شود که شرکت گروه دارویی سبحان به زودی از پیش بینی سود هر سهم برای سال مالی 92 خواهد کاست. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 92مبلغ 835ریال پیش بینی کرده و در9ماهه توانسته مبلغ 14ریال سود شناسایی کند. گفته می شود که گروه دارویی سبحان تعدیل منفی را به زودی به بازار ارائه خواهد کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود