امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
11/5 1392

ایران و جهان- شاخص کل پس از روزهای متوالی روند نزولی، در معاملات امروز اولین گام مثبت را برداشت. تا این ساعت از معاملات شاخص بیش از 2500واحد افزایش را پشت سرگذاشته است. این درحالی است که با رسیدن گزارش های 9ماهه، زمزمه تعدیل ها از درگوشی های تالار شنیده می شود...
شنیده می شود که بانک حکمت ایرانیان با فروش دارایی ها توانایی شناسایی سود به میزان 500ریال را دارد. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی جاری مبلغ 42ریال پیش بینی کرده است.
شنیده ها حاکی از تعدیل مثبت هر سهم شرکت باما است. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی جاری مبلغ 1872ریال پیش بینی کرده است. این شنیده ها می افزاید شرکت باما در گزارش سالانه سود هر سهم را با توجه به پوشش سود عملیاتی مناسب، تعدیل مثبت قابل توجهی خواهد داد.
در خصوص شرکت صنعتی بهشهر شنیده می شود که این شرکت تعدیل مثبت را برای سال مالی 92 در برنامه دارد. شنیده ها حاکی از افزایش سود هر سهم این شرکت به میزان 3500ریال است. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 92مبلغ 2913ریال پیش بینی کرده است و توانسته در 9ماهه پایان شهریور سال جاری، مبلغ 2472ریال سود برای هر سهم شناسایی کند.
شنیده می شود که سیمان هگمتان سود هر سهم را با 40درصد تعدیل مثبت به بازار ارائه می کند. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 92 مبلغ مبلغ 1026ریال پیش بینی کرده بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود