امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
10/21 1392

ایران و جهان- بازار سرمایه در اولین روز هفته، متعادل معاملات را آغاز کرده است و تا این ساعت بیش از 100واحد کاهش را ثبت کرده است. درحالی که بازار در انتظار گزارش های 9ماهه است، شنیده ها از تعدیل مثبت برخی نمادهای بورسی حکایت دارد، شنیده می شود...
شنیده می شود که شرکت صنایع شیمیایی ایران تعدیل با اهمیتی را در برنامه دارد، با تعدیل مذکور شرکت های سرمایه گذاری آتی دماوند و لیزینگ صنعت و معدن که در سبد خود این سهم را دارند، حرکت صعودی قیمت را آغاز می کنند. این شنیده ها می افزاید شرکت های نام‌برده، از محل تعدیل مثبت صنایع شیمیایی ایران، به سود خواهند افزود.
شنیده می شود که شرکت پتروشیمی خراسان تعدیل مثبت قابل توجهی دارد. گفته شده که این شرکت گزارش این تعدیل را به بورس ارائه کرده است. این شرکت سود هر سهم را برای 9ماهه پایان آذرماه سال 92 مبلغ 1710ریال اعلام کرده است.
شنیده ها حاکی از تعدیل مثبت بانک پاسارگاد دارد گفته می شود که این شرکت سود هر سهم را در گزارش های 9ماهه مبلغ 450ریال شناسایی خواهد کرد. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی پایان اسفند 92مبلغ 380ریال پیش بینی کرده بود.
همچنین شنیده می شود که شرکت پاکسان در گزارش 12ماهه تعدیل با اهمیتی را ارائه خواهد کرد. سال مالی این شرکت پایان آذرماه 92است. این شنیده ها می افزاید که تعدیل مثبت این شرکت قابل توجه است. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 93مبلغ 4190ریال پیش بینی کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود