امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
11/30 1392

ایران و جهان- خبر و شنیده ها حاکی از تعدیل مثبت پالایشگاهی ها است، این درحالی است که شاخص در آستانه کانال 811هزار واحدی قرار گرفته و افزایش بیش از 500واحدی را ثبت کرده است.

شنیده می شود که پالایش نفت بندر عباس و پالایش نفت لاوان تعدیل مثبت با اهمیتی را در بودجه 93 درنظر گرفته اند. این شنیده ها می افزاید قیمت سهام پالایش نفت بندر عباس توانایی رسیدن به قیمت 18000ریال را دارد. 

شنیده شد که رقابت برای مالکیت بلوک بانک پارسیان شدت می گیرد. گفته می شود که با برداشته شدن تحریم ها، ساتا دربرنامه دارد که نقل و انتقال نقدینگی را از طریق بانک پارسیان انجام دهد. ساتا در نظر دارد با خرید بلوک بانک پارسیان از ایران خودرو، جابه جایی نقدینگی را تسهیل کند. شنیده شد که ساتا از خرید بلوک "وپارس" منصرف شده است.

همچنین گویا هلدینگ خلیج فارس از محل افزایش درآمد زیرمجموعه ها در سال مالی آینده، سود را تعدیل می‌کند. گفته می شود شرکت پتروشیمی پارس از زیرمجموعه های غیربورسی این شرکت تحولات خوبی را برای افزایش تولید در برنامه دارد. گفته می شود مشکل حمل و نقل این شرکت در سال آینده، رفع شده و می تواند تولید را افزایش دهد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود