امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
12/10 1392

ایران و جهان- تالار حافظ پس از روزهای متوالی ثبت کاهش، در معاملات امروز به رنگ  سبز درآمد. زمزمه های مثبت از بزرگان بورسی شنیده می شود.. در معاملات امروز هلدینگ خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان و بانک تجارت بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص داشته اند.
از هلدینگ خلیج فارس خبر می رسد که در پی تلاش وزارت نفت برای توقف تولید بنزین در شرکت های پتروشیمی که بخش قابل توجهی از پرتفوی هلدینگ خلیج فارس را تشکیل می دهند، این شرکت ها می توانند محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالاتری تولید کنند. گفته می شود که زیرمجموعه های فارس حدود 8میلیون لیتر بنزین را برعهده داشتند.
شرکت پالایش نفت تهران که سود بیش از 6هزار ریالی را برای سال مالی 93به بازار اعلام کرده، شنیده ها حاکی از آن است که افزایش سرمایه 800درصدی را در برنامه دارد. گفته می شود که این افزایش سرمایه از محل سود انباشته است. پالایش نفت تهران سود هر سهم را برای سال مالی 93 مبلغ 66272ریال پیش بینی کرده است.
شنیده ها حاکی از آن است که شرکت ایران خودرو قرار است سود هر سهم را برای سال مالی 93 مبلغ 50ریال به بازار اعلام کند. این درحالی است که غلامرضا ابوترابی، رئیس اداره نظارت بر ثبت و انتشار اوراق بهادار سرمایه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار از موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 60درصدی ایران خودرو و صدور مجوز آن خبر داده است. گفتنی است این شرکت برای سال مالی 92 مبلغ 316ریال زیان پیش بینی کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود