امروز: جمعه، 14 اردیبهشت 1403
01/26 1393

ایران و جهان- کاهش های ادامه دار قیمت سهام، شاخص را در مدار نزولی در آستانه 733هزار واحدی قرار داده است. به گفته کارشناسان این کاهش ها دلیل بنیادی ندارد. اما شنیده ها از تالار شیشه ای حاکی از تعدیل مثبت برخی نمادهای بورسی است.
فولاد امیرکبیر کاشان تعدیل مثبت را در راه دارد. شنیده می شود که این شرکت افزایش تولید را برای سال مالی جدید در دستور کار دارد. این شرکت سود هر سهم سال مالی 93 را بملغ 454ریال پیش بینی کرده است.
از سرمایه گذاری سایپا شنیده می شود که که این شرکت دو ملک را به فروش رسانده و مبلغ کل این فروش نیز حدود 120میلیارد تومان برآورد شده. گفته می شود که سایپا این دو ملک سرمایه گذاری سایپا را به فروش رسانده است. براساس این شنیده ها سرمایه گذاری سایپا افزایش قیمت و سود را درسال مالی جاری پیش رو خواهد داشت. سرمایه گذاری سایپا سود هر سهم را برای سال مالی 93مبلغ 205ریال پیش بینی کرده است که این رقم در سال مالی 92 مبلغ 392ریال بوده است.
از بانک دی شنیده می شود که افزایش سرمایه این شرکت هنوز مشخص نیست. گفته می شود که بنیاد شهید واگذاری دو نیروگاهی که قرار بود به بانک دی بدهد را لغو کرده است. بانک دی سود هر سهم را برای سال مالی 93مبلغ 320ریال پیش بینی کرده است.
شنیده می شود که پتروشیمی زاگرس در بودجه 93 سود هر سهم را تعدیل می دهد. گفته می شود که این تعدیل از محل افزایش نرخ گاز طبیعی است که برای این شرکت تعدیل مثبت بیش از 15درصدی را به همراه خواهد داشت. پتروشیمی زاگرس سود هر سهم را برای سال مالی 93 مبلغ 4010ریال پیش بینی کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود