امروز: چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
12/25 1392

ایران و جهان- تالار حافظ در روزهای پایانی سال به سهامداران روی خوش نشان داده و معاملات مثبت را ثبت می کند. در آستانه سال جدید زمزمه های جدیدی از شرکت های بورسی به گوش می رسد. گفته می شود...
شنیده می شود که بانک سینا افزایش سرمایه 60درصدی را در برنامه دارد. این شنیده ها می افزاید بانک سینا قرار است این افرایش سرمایه را از محل آورده نقدی برای سال مالی 93 تامین کند. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 92 مبلغ 320ریال پیش بینی کرده و برای سال مالی 93 مبلغ 384ریال سود برای هر سهم در نظر گرفته است.
سرمایه گذاری غدیر که برای خرید بلوک پتروشیمی پارس به نقدینگی زیادی نیاز دارد، درحالی که گفته می شد که شرکت با توجه به این مهم، سودی را در مجمع میان سهامداران تقسیم نخواهد کرد، شنیده ها از تقسیم 630ریالی سود نقدی برای هر سهم این شرکت حکایت دارد. گفته می شود که سرمایه گذاری غدیر قرار است که سود نقدی را تا 28اسفند ماه به سهامداران حقیقی پرداخت کند.
شنیده ها حاکی از آن است که سرمایه گذاری رنا در صدد فروش بلوک ایران خودرو است این شنیده ها می‌افزاید که این بلوک دو متقاضی از شرکت کیا (کره جنوبی) و رنو( فرانسه) دارد. شنیده شده که قیمت 850 تا 1150تومان برای هر سهم این بلوک تخمین زده شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود