امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
01/20 1393

ایران و جهان- شاخص در ساعات اولیه امروز کاهش بیش از 200واحدی را ثبت کرده این درحالی است که سه نماد "خپارس"، "شبندر" و "اعتلا" بیشترین شایعات امروز را به خود اختصاص داده اند.
شنیده ها حاکی از آن است که مدیرعامل پارس خودرو مبلغ 8میلیون تومان در قالب عیدی به مدیران هدیه کرده است. این شنیده ها می افزاید این مدیران علاوه بر این امتیازاتی نظیر ساعات اضافه کاری نیز دریافت کرده اند. این درحالی است که شرکت زیان هرسهم را برای سال مالی 92 مبلغ 1377ریال برآورد کرده همچنین مبلغ 52ریال سود برای هر سهم در سال مالی 93 پیش بینی کرده است.
گفته می شود که پالایش نفت بندرعباس با پالایش و پخش به توافقاتی در خصوص نفت سبک و سنگین رسیده اند. این شنیده ها حاکی از آن است که مدیرامور مالی پالایش نفت بندرعباس جلسه ای با پالایش و پخش در همین خصوص داشته و پالایش و پخش نیز مطالبات پالایش نفت بندرعباس را پرداخت کند.
از سرمایه گذاری اعتلای البرز که به تازگی به جمع بازار سرمایه اضافه شده شنیده می شود که این شرکت به زودی تعدیل مثبت را به بازار ارائه می کند. این شنیده ها می افزاید سرمایه گذاری اعتلای البرز افزایش سرمایه 100درصدی را برای سال مالی جاری در دستور کار داشته همچنین قرار است که برخی زیرمجموعه ها را نیز به اهالی بازار سرمایه معرفی کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود