امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
01/18 1393

ایران و جهان- شنیده ها و شایعات تالار حافظ از خبرهای مثبت برخی نمادهای بورسی حکایت دارد. این درحالی است که شاخص بورس در معاملات امروز با کاهش 216واحدی در مدار 77هزار واحدی آهسته حرکت می کند.
ایران ترانسفو افزایش سرمایه را در دست بررسی دارد شنیده می شود که این افزایش سرمایه 67درصدی بوده و از محل آورده های نقدی خواهد بود. گفته می شود افزایش سرمایه ایران ترانسفو در سازمان بورس در حال بررسی است و تا پایان ماه جاری مجوز آن صادر خواهد شد. این شنیده ها می افزاید ایران ترانسفو تعدیل مثبت قابل توجهی را در برنامه دارد. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 93 مبلغ 739ریال پیش بینی کرده است اما شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت این رقم را به 1500ریال خواهد رساند. گفته می شود ایران ترانسفو این تعدیل مثبت را از محل دریافت مطالبات و قراردادهای جدید در مورد ساخت نیروگاه های خصوصی تامین می کند.
شنیده ها حاکی از آن است که پالایشگاه نفت تهران تعدیل مثبت قابل توجهی را در گزارش های شش ماهه به بازار ارائه خواهد کرد.
از ایران خودرو شنیده می شود که این شرکت سود هر سهم سال مالی 93 را با تعدیل مثبت به بازار ارائه خواهد کرد. این شنیده ها می افزاید ایران خودرو مبلغی 90 تا 130ریال برای سود هر سهم 93 درنظر گرفته است. گفتنی است نماد معاملاتی ایران خودرو در نیمه اسفندماه سال گذشته برای تعدیل پیش بینی درآمد متوقف شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود