امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
01/16 1393

ایران و جهان- تالار شیشه ای بورس مملو از زمزمه های مثبت و منفی نمادهای  مختلف بورسی در انتظار اخبار مثبت سیاسی از مذاکرات است. اما سه نماد بورسی در صدر شایعات امروز تالار قرار گرفته اند.
شنیده می شود که توسعه خدمات دریایی و بندری سینا سود هر سهم را سال مالی 93 را بیش از 1000تومان خواهد رساند. این شنیده ها می افزاید که "حسینا" افزایش سرمایه بیش از 100درصدی را در برنامه دارد. نماد معاملاتی این سهم در حال حاضر متوقف بوده و پرونده این شرکت در کمیته تخلفات بورس است. نماد معاملاتی این سهم در اول بهمن ماه سال گذشته برای دریافت اطلاعات از شرکت در خصوص تعدیل با اهمیت پیش بینی سود هر سهم92 بسته شد. همچنین با توجه به زمان کوتاه عرضه اولیه این سهم، تعدیل 170درصدی را به بازار ارائه کرده، از سوی دیگر اطلاعات ارائه شده از طرف شرکت از قابلیت اتکا مناسبی برخوردار نبوده در نتیجه پرونده شرکت در همین خصوص در کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان است.
گفتنی است توسعه خدمات دریایی و بندری سینا سود هر سهم را برای سال مالی 92 مبلغ 49877ریال پیش‌بینی کرده و در 9ماهه مبلغ 2912ریال سود شناسایی کرده است.
گفته می شود که بانک سینا از محل فروش برخی دارایی ها، سود غیرعملیاتی قابل توجهی را شناسایی می کند. شنیده شده که بانک سینا از این محل مبلغ 80تومان سود شناسایی خواهد کرد. این شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت مجتمع تجاری ارم واقع در شهرک غرب را به مساحت 5700متر تجاری همچنین نیروگاه قم را در مزایده به فروش رسانده است. بانک سینا سود هر سهم را برای سال مالی 93مبلغ 384ریال پیش بینی کرده است. سود هر سهم این شرکت در سال مالی 92 مبلغ 320ریال پیش بینی شده بود.
شنیده ها از نفت بهران از تعدیل مثبت سود هر سهم این شرکت حکایت دارد. گفته می شود که "شبهرن" در سال مالی 93سود هر سهم را به 900تومان خواهد رساند. گفتنی است این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 93 مبلغ 4417ریال پیش بینی کرده که این رقم نسبت به سال مالی قبل رشد11درصدی دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود