امروز: پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
01/17 1393

ایران و جهان- شاخص کل بار دیگر در مدار کاهشی قرار گرفته اما شنیده ها و  شایعات تالار همچنان به قوت خود باقی است. سرمایه گذاری رنا، لوله و تجهیزات سدید و سرمایه گذاری صنعت بیمه بیش از سایرین در کانون شایعات امروز قرار داشتند.
شنیده می شود که سرمایه گذاری رنا تعدیل مثبت را به زودی به بازار ارائه می کند. براین اساس نماد معاملاتی این سهم به زودی برای تعدیل متوقف خواهد شد. گفتنی است این شرکت زیان هر سهم را برای سال مالی منتهی به پایان شهریور 93 مبلع 118ریال پیش بینی کرده و توانسته در سه ماهه منتهی به پایان آذرماه 92مبلغ 34ریال سود شناسایی کند.
در خصوص شرکت لوله و تجهیزات سدید شنیده می شود این شرکت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را در دستور کار دارد. این شرکت در 9ماهه توانسته مبلغ3318ریال سود شناسایی کند.
شنیده ها از سرمایه گذاری صنعت بیمه حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد تمام پرو�?ه های ملکی را به فروش برساند و از این محل افزایش سرمایه را تامین کند. گفتنی است نماد معاملاتی این شرکت در بهمن ماه سال گذشته برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه متوقف شده است.
گفته می شود که شرکت آ اس پ تعدیل مثبت قابل توجهی در برنامه دارد. شنیده می شود که این شرکت پرو�?ه پاسارگاد تهران را به زودی به اتمام می رساند و از این محل سود قابل توجهی شناسایی خواهد کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود