امروز: دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
03/20 1393

ایران و جهان- دکتر علی صالح آبادی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و هیات  همراه از غرفه سایت ایران و جهان در هشتمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بازدید کرد. 
به گزارش ایران و جهان، رییس سازمان بورس در این نشست صمیمانه، ضمن اشاره به استقبال بی سابقه از نمایشگاه، نقش رسانه ها را در این رویداد مهم اقتصادی، بی بدیل دانست و افزود: حضور اثربخش رسانه ها در این نمایشگاه سبب شد که ارکان بازار سرمایه در جریان اخبار و اطلاعات و دستاوردهای بازار قرار گیرند. 


سخنگوی سازمان بورس، رسانه ها را بازوی توانمند بازار سرمایه ارزیابی کرد و گفت: موفقیت و پیشرفت امروز بازار مدیون همراهی رسانه های گروهی است و شایسته است که از حضور و نقش موثر رسانه ها در اشاعه اخبار و اطلاعات تقدیر شود. علی صالح آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که فراجناحی ام و با هیچ جناحی نیامده و با هیچ جناحی نمی روم افزود: بازار سرمایه نیازمند آرامش است که برای برقراری این آرامش از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در این نشست سایت خبری ایران و جهان نیز از مدیریت توانمند روابط عمومی سازمان بورس، در برگزاری هشتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و برقراری نظم و ترتیب در برنامه های این نمایشگاه، تشکر کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود