امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
01/9 1394

گروه تالار- امروز شاخص کل سرانجام توانست رکورد جدیدی را ثبت کند و جایگاه 655هزار واحدی را که آخرین بار در اواخر اسفند سال گذشته، داشت و از دست داده بود را بازپس گیرد.

به گزارش ایران و جهان، در معاملات امروز تالار شیشه ای اکثر گروه ها و نمادها سبز بودند و شاخص کل بازار سرمایه با افزایش یک هزار و 474واحدی به کانال 65هزار واحدی بازگشت.

شرکت مخابرات ایران در معاملات امروز بیشتر از سایرین در رشد شاخص موثر بود و شرکت های سرمایه گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر، بانک ملت و ملی صنایع مس ایران آن را همراهی کردند.

بازار سرمایه در سومین روز معاملاتی نیز با گوشه چشمی به مذاکرات و اخبار واصله معاملات را رقم زد. به گفته فعالان بازار، تالار شیشه ای امروز دستخوش هیجان بود و اخبار توافق نیز به آن دامن زد.

در گروه بانکی اکثر نمادها سبز معامله شدند و تنها بانک پارسیان بود که با حدود 2.5 درصد منفی در محدوده قیمتی 2299 ریال معامله شد.

سایر گروه های بزرگ بورسی نیز با هیجان مثبت امروز همراه بودند. در میان خودرویی ها نیز شرکت فنرسازی خاور با حدود 3 درصد منفی معامله شد.

در گروه دارویی ها به غیر از شرکت های شیمی دارویی داروپخش، داروسازی اکسیر و فرآورده های تزریقی ایران سایر شرکت ها مثبت معامله شدند.

در گروه فرآورده های نفتی نیز شرکت نفت پارس از سایر همگروهی ها جا ماند و منفی معامله شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود