امروز: شنبه، 15 اردیبهشت 1403
03/3 1394

گروه تالار- هیجان عرضه های اولیه و کسب سود چند درصدی حداقل دلخوشی  سهامداران در بازاری است که روند کاهشی را سرلوحه قرار داده است. نکته ای که صدای سهامداران را از سخت گیری برخی کارگزاری ها در 
این عرضه های اولیه درآورد و به گوش مدیرعامل فرابورس رساند.

سخت گیری کارگزاری ها را پیگیری می کنیم. امیر هامونی در پاسخ به سهامداری که به شدت از نحوه تخصیص عرضه های اولیه کارگزاری ها شکایت داشت، گفت: این سخت گیری ها را گزارش بدهید، پیگیری می کنیم.

به گزارش ایران و جهان، مجمع عادی سالیانه فرابورسی ها با حضور67درصد سهامداران درحالی برگزار شد که برای تقسیم سود حداکثری و اختصاص سود به افزایش سرمایه اختلاف نظر وجود داشت.

در این گردهمایی سهامداران، صرف نظر از قطع و وصل سیستم صوتی سالنی که فرابورس برای برگزاری مجمع در نظر گرفته بود، صدای سهامداران به راحتی در سالن شنیده می شد. وقتی پای تقسیم سود در میان باشد، به نظر می رسد که اکثر سهامداران نیازی به میکروفون ندارند.

سرانجام رای گیری ها افزایش سرمایه 25 درصدی فرابورس را موجب شد و به ازای هرسهم 150 ریال سود میان سهامداران تقسیم شد.

هامونی در بیان برنامه ها آتی این شرکت به سهامداران توضیح داد و گفت: همکاری با بورس های مطرح دنیا و سرمایه گذاری در بورسهای منطقه از مهمترین برنامه های فرابورس در آینده است.

مجمع، مبلغ 1610 میلیون ریال در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 برای اعضای هیات‌مدیره در نظر گرفت و حق حضور اعضای هیات‌مدیره هم مبلغ 10 میلیون ریال برای حداقل دو جلسه در ماه تعیین شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود