امروز: چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
11/14 1392

ایران و جهان - در جلسه سندیکای بیمه گران یکی از مدیران عامل برای حل مشکلات بیمه دی پیشنهاد داده که شرکت های بیمه تعهدات این شرکت را بپذیرند این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت قرار است بخشی از اموال خود را برای ایفای تعهدات به فروش رساند.

به گزارش ایران و جهان ،اخبار بیمه دی در حالی منتشر می شود که شنیده شده این شرکت درنظر دارد اموال و ساختمان خود برای ایفای تعهدات به فروش رساند .همچنین تعدیل نیروی انسانی بخشی دیگر از اخبار این شرکت است .
اما اینکه به چه دلیل بیمه مرکزی به مشکلات بیمه دی ورود کرده این است که ذخایر این شرکت در بیمه مرکزی تکاپوی پرداخت بدهی ها را ندارد و بیمه مرکزی مجبور است ذخایر این شرکت را بازگرداند.
این خبر ها در حالی مطرح می شود که یکی از مدیران صنعت بیمه امروز در جلسه سندیکا به سایر شرکت ها پیشنهاد کرده است که شرکت های بیمه به صورت مشارکتی تعهدات بیمه دی را پرداخت کنند تا اعتماد عمومی نسبت به بخش غیر دولتی از بین نرود.
بيمه دي با سرمايه 60 ميليارد توماني اكنون بدهي حدود 200 ميليارد توماني به بار آورده است.همچنين يكي از معضلات بيمه دي بدهي اين شركت به بيمارستانها براي بيمه تكميلي بازنشستگان است.

براساس اين گزارش اكنون تعدادي زيادي از بيمارستانهاي طرف قرارداد با اين بيمه درخواست طلب هاي پرداخت نشده خود را دارند.

گفتني است مشكلات مالي و بدهي سنگين اين بيمه در حالي است كه چندي پيش نماد اين شركت در بورس نيز پس از مدتي بازگشايي دوباره متوقف شده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود