امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
11/6 1394

ایران و جهان - سندیکای بیمه گران در جلسه ای با حضور دبیر کل و رئیس شورای عمومی سندیکا و مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی به بررسی راهکارهای توسعه فرهنگ بیمه پرداخت .


به گزارش ایران و جهان ، علی اکبر اولیا دبیرکل سندیکای بیمه گران در این جلسه با اشاره به نارسایی های موجود در صنعت بیمه با وجود قدمت 80 ساله این صنعت در کشور اذعان کرد که هنوز 70درصد پرتفوی صنعت به دو بخش درمان و ثالث اختصاص دارد که این دو رشته از ریسک های زیادی برخوردار هستند و سایر رشته ها مهجور مانده اند.

وی با اشاره به اینکه امروز صنعت بیمه به نوآوری نیاز دارد گفت : طراحی بیمه نامه های جدید همراه با اطلاع رسانی و تبلیغات باید با برنامه پیش رود و استراتژی صنعت به گونه ای در طراحی بیمه نامه های جدید تدوین شود که در زندگی مردم نمود عینی آن را بتوان مشاهده کرد . به گفته وی استفاده مناسب از بیمه برای حل مشکلات فعلی مردم یکی از راهکارهای مطلوب و اساسی است .
در ادامه این جلسه سید عباس حسینی مدیرعامل بیمه ایران به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداخت .
در این مراسم مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی نیز با اشار به تاریخچه صنعت بیمه برخی اقدامات صورت گرفته از سوی بیمه مرکزی در خصوص فرهنگ سازی بیمه را برشمرد و اصحاب رسانه نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و خواستار همکاری و مساعدت هرچه بیشتر روابط عمومی ها شدند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود