امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
11/14 1392

 ایران و جهان - یکصدو شصتمین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران صبح روز دوشنبه 14 بهمن ماه در سالن کنفرانس سندیکا برگزار شد.

به گزارش ایران وجهان،در این جلسه محمود امرالهی مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران باتفاق آرای مدیران عامل شرکت های بیمه عضو سندیکا بعنوان رییس شورای عمومی سندیکا برای دوسال انتخاب شدند.شایان ذکر است پیش از این سهامیان مقدم مدیرعامل سابق شرکت بیمه ایران ریاست شورای عمومی را عهده داربودند.وی در حالی به عنوان رئیس سندیکای بیمه گران انتخاب شده است که سابقه اجرایی بیمه گری در مدیریت شرکت های بیمه ندارد و به اعتقاد برخی به دلیل مشکلات مالی بیمه ایران مسئولیت جدید را انتخاب کرده است .شنیده ها حکایت از آن دارد که امراللهی مایل به پذیرش این مسئولیت جدید در بیمه ایران نبوده است و با اصرار رئیس کل مسئولیت را پذیرفته است . 
اما اینکه سهامیان به چه دلیل از بیمه ایران رفته است تنها بحث مشکلات مالی نبوده است . بیمه ایران در سال های اخیر سهم حدود 50 درصدی بازار بیمه را به خود اختصاص داده است و بنابر شنیده ها اختلاف امین و سهامیان از واگذاری بخشی از این بازار این شرکت به سایر شرکت های بیمه بالا گرفته است. گویا سهامیان بر اصل بازاریابی و کسب پرتفوی تاکید داشته است و بیمه مرکزی خواستار ورود بیمه ایران در بازارهایی که سایر شرکت ها توانایی ورود به آن را نداشتند خصوصا بحث اتکایی ها بوده است . علی ایحال گویا قراردادهای جدید شرکت بیمه ایران سبب اختلافات شده است .
این در حالی است که امراللهی نیز در یک کنفرانس خبری ماموریت های جدید این شرکت را در بحث استاندارد سازی خدمات بیمه ای ، طرح های بیمه خرد متناسب با سیاست ها و اهداف دولت،تولید و طراحی بیمه های جدید،شناسایی بازارهای بالقوه و خوشنامی شرکت عنوان می کند.

همچنین در این جلسه نمایندگان سندیکای بیمه گران ایران برای دوره هفتم هیات رسیدگی به اختلاف نماینده و شرکت بیمه (موضوع ماده (20) آیین نامه شماره (75) شورایعالی بیمه) انتخاب شدند. در این جلسه و با رای اعضای شورای عمومی جوادی پور مدیر امور شعب و نمایندگی های داخلی کشور بیمه ایران بعنوان عضو اصلی و تقوایی عضو هیات مدیره شرکت بیمه البرز بعنوان عضو البدل هیات رسیدگی به اختلاف نماینده و شرکت بیمه برای مدت دو سال انتخاب شدند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود