امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
08/20 1393

ایران و جهان - شنیده های جدید از صنعت بیمه از کناره گیری دبیر کل سندیکای بیمه گران خبر می دهد .
به گزارش ایران و جهان ،در حالی که غلامرضا تاج‌گردون بر اساس رأی گیری انجام شده در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران دی ماه سال 1391 در شورای عمومی این سندیکا ، به عنوان دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران برای مدت دو سال انتخاب شد،اما خبرها حاکی از آن است که وی از این سمت کناره گیری کرده است .

شنیده های غیر رسمی حاکی از آن است که پس از آنکه تاجگردون در جریان انتخابات هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خرداد ماه سال جاری توانست بر کرسی ریاست این کمیسیون به جای حجت‌الاسلام والمسلمین مصباحی‌مقدم تکیه زند ،جریاناتی از مجلس خواستار تحقیق و تفحص از بیمه مرکزی صنعت بیمه شدند و موضوع بیمه شخص ثالث بین دولت و مجلس خبر ساز شد.
با این اوصاف تاجگردون که به اتمام دوره ریاست خود از دبیر کلی سندیکای بیمه گران ایران نزدیک شده با کناره گیری از این سمت سعی دارد تا وجه المصالحه این جریانات قرار گیرد.
منابع خبری اذعان کرده اند که وی در نامه ای به مدیران عامل بیمه پاداش سندیکا را به واسطه دوسال خدمتش نپذیرفته و آن را باز پس فرستاده است .
این موارد در حالی اعلام می شود که تحقیق و تفحص از صنعت بیمه ادامه دارد و بیمه ایران نیز به تازگی زیان 1400 میلیارد تومانی شناسایی کرده است . همچنین بیمه های سینا،دی و توسعه بنابر گزارش های بیمه مرکزی در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود