امروز: پنج شنبه، 20 اردیبهشت 1403
02/14 1396

گروه سایبان - رئیس هیات مدیره بیمه تعاون ظاهرا فردی فراقانونی است و درحالی که هنوز بیمه مرکزی صلاحیت یونس مظلومی را به عنوان مدیرعامل تائید نکرده در جلسه ای رسمی در این شرکت نامبرده را معرفی و حکم داده است .

به گزارش پایگاه خبری رازپول، یونس مظلومی که به عنوان گزینه محتمل مدیرعاملی بیمه تعاون مطرح بود روز گذشته در هیاهوی خبری و عکس هایی که همراه با نظام آبادی رییس هیات مدیره این شرکت و جمعی از یاران باوفایش گرفته، ظاهرا به عنوان مدیرعامل معرفی شده است.

جلسه معارفه رسانه ای شده در حالی اتفاق می افتد که بیمه مرکزی در سایت خود اذعان دارد که اطلاعات مربوط به مدير عامل، قائم مقام مدير عامل، اعضاي هيئت مديره، معاون/ معاونان فني، مديران فني، محاسب فني و مسئول قبولي اتكايي داخلي/خارجي شركت بيمه، صرفاً به شرح آنچه در سایت بیمه مرکزی درج شده مورد تأييد بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران مي‌باشد و در سایت این نهاد ناظر هیچ نامی از این مدیر جوان بیمه ای دیده نمی شود. بنابراین یونس مظلومی که خود را مدافع نسل سوخته می داند و از سال ۱۳۸۹ در کسوت مدیرعامل بیمه رازی قرار داشته و تلاش هایی هم برای ورود به عرصه دبیرکلی سندیکا کرد با این همه تجربه آیا می داند معارفه در انظار عمومی بدون تایید نهاد ناظر چه مفهومی دارد؟

در سوی دیگر این ماجرا محمدرضا نظام آبادی قراردارد که به تنهایی و یک تنه نه تنها به آیین نامه ۹۰ و قوانین بیمه مرکزی برای احراز صلاحیت مدیرعامل توجهی ندارد و در میان جمعی از یاران باوفایش در این شرکت مدیرعامل را معرفی می کند بلکه ظاهرا نیازی به حضور سایر اعضای هیات مدیره هم نمی بیند و در غیاب نمایندگان سایر سهام داران این شرکت معارفه را ترتیب داده است!
 

     
پیش از این یکی از اعضای هیات مدیره بیمه تعاون به رازپول عنوان کرده بود که هیات مدیره این شرکت به ثبت نرسیده و معلوم نیست مظلومی به عنوان فردی که خارج از هیات مدیره قرار داردچگونه از طرف هیات مدیره به ثبت نرسیده معرفی شده است چراکه برای معرفی مدیرعامل طبق قانون تجارت نیاز به تشکیل جلسه هیات مدیره است و پس از تشکیل این جلسه و با تایید حاضرین گزینه مورد نظر به بیمه مرکزی معرفی می شود.

بنابراین به نظر می رسد که رییس هیات مدیره این شرکت با معارفه زودهنگام مدیرعامل پیشنهادی تصمیم دارد که بیمه مرکزی و سایر اعضای هیات مدیره را در عمل انجام شده قرار دهد و با چنین رویکدری باید دید که آیا مظلومی نیز در این سناریو با وی همراهی داشته یا بی خبر از همه جا وارد مباحث میان سهام داران این شرکت شده است؟واکنش بیمه مرکزی در روزهای آینده در برابر این عمل مشخص خواهد کرد که آیا بیمه مرکزی از روی خطاهای بیمه تعاون که به نظر می رسد رو به افزایش است می گذرد و یا با واکنش همراه خواهد بود.
روز گذشته خبرگزاری ها به نقل از روابط عمومی این شرکت مراسم معارفه يونس مظلومي مديرعامل جديد بيمه تعاون، در محل ساختمان مرکزي را گزارش کردند که ظاهرا این خبر از خروجی سایت بیمه تعاون حذف شده است .
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومی این شرکت، در مراسمي با حضور محمدرضا نظام آبادي رئيس هيات مديره، معاونين و مديران ارشد ستادي شرکت بيمه تعاون يونس مظلومي  به عنوان مديرعامل جديد اين شرکت معرفي شد.

نظام آبادي در اين مراسم ضمن خير مقدم و خوش آمدگويي به وي، از سابقه بيمه تعاون، اهداف و عملکرد آن صحبت کرد و اظهارداشت: با اتکال به خداوند متعال و مساعدت، همياري و تلاش کارکنان و مديريت ارزنده و با تدبير آقاي مظلومي بتوانيم به جايگاه اصلي شرکت بيمه تعاون در صنعت بيمه نائل شويم.
در ادامه مراسم يونس مظلومي مديرعامل جديد شرکت بيمه تعاون ضمن تشکر و قدرداني از تمامي کارکنان مجموعه گفت: از اعتماد و اطمينان اعضاي هيات مديره، مسئولين و دست اندرکاران شرکت بيمه تعاون ممنون هستم و اميدوارم که با يکدلي، تلاش و کوشش يکديگر بتوانيم جايگاه شرکت بيمه تعاون را در صنعت بيمه به سطحي برسانيم که از آن انتظار مي رود.
وي ادامه داد: اين امر جز با اتکال به خداوند منان، هم انديشي، فعاليت و تعامل تمامي کارکنان شرکت بيمه تعاون ميسر نيست.
در پايان حکم مديرعاملي يونس مظلومي توسط محمدرضا نظام آبادي رئيس هيات مديره شرکت بيمه تعاون به وي تقديم شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود