امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
02/9 1396


             


گروه سایبان - شنیده های تایید شده عنوان می کند که سهام داران بیمه تعاون برای معرفی گزینه جدید بیمه ای به عنوان مدیر عامل به توافق رسیده اند.


به گزارش پایگاه خبری راز پول، بعد از اولتیماتوم بیمه مرکزی برای معرفی مدیر عامل در شرکت بیمه تعاون ظاهرا سهام داران این شرکت گزینه جدیدی را معرفی کرده اند.

شنیده می شود یونس مظلومی مدیرعامل سابق بیمه رازی از سوی این شرکت برای دریافت تاییدیه صلاحیت به بیمه مرکزی معرفی شده است.

اما مهمترین چالش وی پس از اخذ تاییدیه صلاحیت به نظر می رسد که موضوع افزایش سرمایه این شرکت باشد. سرمایه بیمه تعاون هم اکنون تنها ۲۸ میلیارد تومان است و باید تا پایان امسال به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد. موضوعی که همتی بارها و بارها به آن تاکید کرده و گفته که اغماضی در کار نیست.

بنابراین با توجه به انتخابات پیش رو و تغییرات احتمالی در آینده باید دید که دست اندرکاران بخش تعاون چقدر موضوع افزایش سرمایه حدود ۵ برابری بیمه تعاون را به عنوان تنها بیمه این بخش جدی می گیرند و آیا این شرکت با محدودیت فعالیت مواجه خواهد شد؟ همه اینها در شرایطی است که سهام داران فعلی بتوانند روزگار آرامی را با مدیر عامل جدید این شرکت سپری کنند چراکه بیمه تعاون در روزهای گذشته با فراز و نشیب های مدیریتی فراوانی مواجه بود.

لازم به اشاره است که یونس مظلومی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، کارشناسی مدیریت بیمه و فوق دیپلم رشته هوشبری از دانشگاه علوم پزشکی است او کار در صنعت بیمه را از سال 73 به عنوان کارشناس فروش بیمه‌های اموال و اشخاص بیمه آسیا آغاز کرد و پس از آن کارشناس صدور بیمه‌ آتش‌سوزی در بیمه دانا شد، به دنبال آن کارشناس صدور بیمه مهندسی، کشتی و هواپیما بیمه دانا و معاون بیمه‌های مهندسی و مسوولیت این شرکت شد.

در سال 82 مدیر بیمه‌های مهندسی و مسوولیت بیمه رازی و در تیر ماه 85 مدیر پروژه تاسیس بیمه سایان گروه رایان سایپا بود و از آذر ماه 85 مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات بیمه سایان و نماینده حقوقی بیمه ملت بود، او دوره‌های مختلفی را در موسسات بیمه‌ای کشورهای انگلستان و هند گذرانده است و پیش از این مدیر عامل بیمه رازی بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود