امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
10/28 1392

ایران و جهان- سریال کاهش های شاخص همچنان ادامه دارد، اما شنیده های بورسی حاکی از تعدیل های مثبت، افزایش سرمایه و انعقاد قراردادهای جدید است. شنیده می شود...
شنیده می شود که شرکت لیزینگ صنعت و معدن قرارداد جديدی با شركت‌هاي هواپيمايي در زمينه هواپيما و قطعات منعقد ساخته است. این قرارداد سود خوبی نصیب شرکت کرده و تعدیل مثبت بااهمیتی را به همراه خواهد داشت. لیزینگ صنعت و معدن سود هر سهم را برای سال مالی پایان آذر93 مبلغ361 ریال پیش بینی کرده است. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 92 مبلغ 259ریال درنظرگرفته و در گزارش های 9ماهه مبلغ 185ریال سود شناسایی کرده است.
شنیده ها حاکی از آن است که شرکت داده پردازی ایران در گزارش های 12ماهه سود هر سهم را با تعدیل مثبت به بازار ارائه می کند. گفته می شود که امضای دیجیتال که از پرو�?ه های این شرکت است در حال عملیاتی شدن است. داده پردازی ایران سود هر سهم را برای سال مالی پایان اسفند 92مبلغ 235ریال پیش بینی کرده و در 9ماهه پایان آذرماه مبلغ 173ریال سود شناسایی کرده است.
شنیده می شود که کالسیمین در گزارش های 9ماهه سود را تعدیل مثبت خواهد داد. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی پایان اسفند 92مبلغ 1643ریال پیش بینی کرده است. همچنین شنیده می شود که شرکت ملی صنایع مس ایران نیز گزارش های 9ماهه را همراه با تعدیل مثبت به بازار ارائه خواهد کرد. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی 92ملغ 551ریال پیش بینی کرده و در شش ماهه مبلغ 279ریال سود شناسایی کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود