امروز: یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403
09/6 1392

ایران و جهان- شایعات امروز به سه نماد بورسی اختصاص یافته است درگوشی هایی از تعدیل مثبت و افزایش سرمایه که روند قیمت سهام این شرکت ها را متاثر می سازد.شنیده می شود...
بر این اساس شرکت صنایع خاک چینی ایران تعدیل مثبت حدود 20درصد را پیش رو دارد این شنیده ها می افزاید خاک چینی ایران افزایش سرمایه را در دستور کار دارد که تا پایان آذرماه انجام می شود. 
شنیده ها در خصوص شرکت داده پردازی ایران حاکی از آن است که سه سهامدار عمده جدید وارد این سهم شده اند که یکی از این سهامداران از زیرمجموعه های صندوق بازنشستگی است، دیگری از گروه بهمن و سومی مجتمع اقتصادی کمیته امداد است. 
شنیده های بازار از شرکت ملی انفورماتیک که بزرگترین سهامدار عمده داده پردازی ایران است اذعان دارد در حال عرضه سهام این شرکت به صورت خرد به بازار صورت می گیرد و گفته می شود افرادی که در حال ورود به حوزه سهامدارن عمده داده پردازی ایران هستند، خود از مشتریان بزرگ صنعت آی تی محسوی می‌شوند .
بر این اساس به نظر می رسد ملی انفورماتیک به دست آوردن پرو�?ه های جدید در آینده برای داده پردازی را در این مهم مدنظر قرار داده است. همچنین اینگونه به نظر می رسد که استرات�?ی سهامدار عمده برای عرضه حق تقدم های استفاده نشده فاصله گرفتن از سیاست سال های گذشته و باز کردن راه را برای ورود سهامداران جدید به این سهم است.
در خصوص نفت و گاز پارسیان نیز شنیده ها حاکی از آن است که بلوک پترو پارس به زودی توسط این شرکت خریداری می شود. نفت و گاز پارسیان با این مهم برای سال مالی 93 می تواند مبلغ 100تومان به سود هر سهم اضافه کند. نفت وگاز پارسیان سود هر سهم را برای سال مالی 93 مبلغ 230تومان پیش بینی کرده است که با اضافه شدن ابن رقم، معادل 330تومان سود برای هر سهم شناسایی خواهد کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود