امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
11/12 1392

ایران و جهان- معاملات امروز تالار شیشه ای با افزایش بیش از 700 واحدی شاخص تا زمان تنظیم خبر و بازگشت به مدار 833هزار واحدی ادامه دارد. شنیده های جالبی از برخی نمادهای بورسی در تالار به گوش می رسد. قرار گرفتن شاخص در مدار رشد، شایعات تعدیل مثبت ها را تقویت کرده که در فضای تالار شنیده می شود.
شنیده می شود توسعه صنایع بهشهر قصد خرید بلوک مارگارین را از شرکت صافولا بهشهر دارد. این شنیده ها می افزاید توافقاتی میان شرکت های توسعه صنایع بهشهر و صافولا بهشهر صورت گرفته و این انتقال به زودی انجام می گیرد. 
وبهشهر از محل این انتقال سود هر سهم را در سال مالی آتی با تعدیل مثبت همراه خواهد ساخت. صافولا 80درصد سهام مارگارین را دارد و قرار است که این 80درصد را به "وبشهر" بفروشد.
شنیده ها حاکی از آن است که مجتمع اقتصادی که درصدد کسب کرسی مدیریت در داده‌پردازی ایران است، سهام این شرکت را از بازار جمع می کند. این شنیده ها می‌افزاید مجتمع اقتصادی کمیته امداد در آخرین جلسه با سهامدار عمده حقیقی جهت جمع آوری سهم شناور آزاد داده‌پردازی ایران ، به توافق رسیده اند. گفته می شود که در مجمع عادی سالانه این شرکت، مجتمع اقتصادی در میان اعضاء هیات مدیره قرار خواهد گرفت. این شنیده ها می‌افزاید که داده‌پردازی در نظر دارد که حق تقدم‌های فروش نرفته را به صورت بلوکی عرضه کند. گفته می‌شود که حدود 20درصد از حق تقدم‌های "مداران" فروش نرفته بود و این میزان یک کرسی مدیریتی برای خریدار محسوب می شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود