امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
08/20 1392

ایران و جهان- درگوشی های تالار شیشه ای اندکی پس از به نتیجه نرسیدن  نشست های �?نو، کمی آرامتر شده است. در میان زمزمه های بورسی «مداران»سهم بیشتری داشته است. در خصوص «داده پردازی ایران» شنیده می شود که به زودی تغییرات در سطح سهامدار عمده این شرکت اتفاق می افتد. این شنیده ها حاکی از این است که با تغییر در مدیریت سهامدار عمده تبعات این تغییر را در می توان در داده پردازی مشاهده کرد. گفته می شود که تغییرات مدیریتی در سطوح بالاتر، به تغییرات مدیران در سهامدار عمده «مداران» کشیده خواهد شد. این شنیده ها می افزاید که با تغییر در مدیریت سهامدار عمده «مداران»، به نظر می رسد که از شدت عرضه ها، کاسته شود. همچنین سیاست‌های جدید در زمینه روابط خارجی و کم شدن اثر تحریم ها تاثیر قابل توجهی بر سود این شرکت خواهد داشت.
در خصوص سرمایه گذاری صنعت نفت شنیده شد که با آماده سازی پرو�?ه پایانه فروش نفتی در قشم، این شرکت با تعدیل سود چشم گیری مواجه خواهد شد.
در خصوص شرکت شیشه و گاز شنیده شد که این شرکت در پیش بینی بودجه سال مالی 93 طرح توسعه‌ای را لحاظ نکرده است و از این محل تعدیل قابل توجهی را به بازار ارائه خواهد کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود