امروز: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
09/17 1392

ایران و جهان- شاخص در اولین ساعات معاملات امروز توانست قله 85هزار واحدی را فتح و رکوردی جدیدی ثبت کند.  خودرویی ها، بانکی ها و پتروشیمی ها در صدر شایعات قرار دارند...
به گزارش ایران و جهان، شنیده می شود که پارس خودرو زودتر از سایر خودرویی ها از زیان خارج می شود این شنیده حاکی از آن است که با توجه به خبرهایی مبنی بر آغاز همکاری با شرکت رنو فرانسه این شرکت می تواند در سال مالی 93زیان را پوشش داده و به سوددهی برسد.
از بانک دی شنیده می شود که این شرکت موافقت اصولی افزایش سرمایه 700درصدی ارا اخذ کرده و گزارش آن برای حسابرس ارسال شده است این شنیده ها می افزاید که این گزارش مورد تایید حسابرس هم قرار گرفته است. 
شنیده می شود که پتروشیمی ایلام آغاز به تولید و بهره برداری با نصف ظرفیت کرده گفتنی است که "پترول" از سهامداران عمده این شرکت است یادآور می شود زمزمه ی عرضه بلوک جم توسط پترول مدتی است که در فضای تالار پیچیده است. گفته می شود که پترول پس از این عرضه حرکت صعودی و مثبت را آغاز خواهد کرد. شنیده ها حاکی از آن است که بانک ملت خریدار این بلوک است.
در خصوص تخفیف خوراک پالایشگاه ها گمانه زنی های بسیاری انجام شده که شنیده می شود که تخفیف 5درصدی به 7درصد برسد. از نرخ خوراک پتروشیمی ها نیز شنیده می شود که دولت و پتروشیمی ها با قیمت 7سنت برای نرخ خوراک توافق کرده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود