امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
09/16 1392

ایران و جهان- بورس در اولین روز هفته حرکت مثبت و صعودی را آغاز کرده است و در اولین ساعت معاملات توانسته بیش از 3200واحد افزایش را ثبت کند. سهامی که در هفته گذشته به نظر می رسید که در حال اصلاح قیمتی هستند به روند صعودی بازگشتند. آخرین شنیده ها از زمزمه های تالار شیشه ای نکات قابل توجهی را دربر دارد.
به گزارش ایران و جهان، شنیده می شود که شرکت بانک سینا افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را در برنامه دارد، این شرکت که 10درصد از سهام مبین را در اختیار دارد قرار است که این 10درصد را به فروش برساند گفتنی است، شرکت مبین یکی از سهامداران عمده مخابرات است. این شنیده ها می افزاید شرکت بانک سینا تا پایان سال مالی 92 تعدیل مثبت مناسبی را به بازار ارائه خواهد کرد. گفته می شود که این تعدیل از محل بازگشت ذخایری است که در صورت های مالی قبل گرفته شده بود از این حیث شرکت بانک سینا در سال مالی جاری مبلغ 10تومان به سود هر سهم خواهد افزود.
همچنین شنیده شده بانک مرکزی با اعطای تسهیلات 10000 میلیارد تومانی از صندوق توسعه ملی به خودروسازان موافقت کرده است. این مهم تاثیر مثبت و قابل توجهی در روند قیمتی خودرویی ها دارد. خودرویی ها در معاملات امروز با اقبال بازار روند مثبت و صعودی را پیش گرفتند.
از سرمایه گذاری شاهد شنیده می شود که این شرکت فروش یکی از زمین های شمال را در برنامه دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود