امروز: جمعه، 14 اردیبهشت 1403
11/9 1392

ایران و جهان-جلسه حقوقی ها برگزار شد اما غائبینی هم داشت که آن ها نیز نقش مهمی در روند بازار ایفا می کنند. اما چرا غائبین در این جلسه حضور نداشتند؟
علیرضا عسگری مارانی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ملی ایران ضمن تاکید بر نقش مهم و تاثیرگذار صندوق های سرمایه گذاری مشترک در بازار سرمایه در خصوص عدم حضور آن ها در جلسه حقوقی ها گفت: صندوق های سرمایه گذاری مشترک نقش مهم و تعیین کننده ای در روند بازار دارند اما سالن کنفرانس ما دیگر جانداشت.
وی خاطر نشان کرد که علت عدم حضور این صندوق ها کم بودن فضا برای این نشست بوده و ابراز امیدواری کرد که این صندوق ها در جلسات خود، از ما دعوت کنند.
گفتنی است جلسه میان شرکت‌های حقوقی و سرمایه‌گذاری برای بحث و تبادل‌نظر و اتفاقات اخیر بازار سرمایه صبح دیروز در محل شرکت سرمایه گذاری ملی برگزار شده بود. در این جلسه که تعداد زیادی از حقوقی های بازار سرمایه بودند اما جای صندوق های سرمایه گذاری مشترک خالی بود. به گفته مارانی در این جلسه بیش از 50 شرکت حقوقی برای حمایت از بازار و ورود نقدینگی‌های جدید به جمع‌بندی رسیدند.
مدیرعامل سرمایه‌گذاری ملی در خصوص نشست هم اندیشی حقوقی ها گفته بود: برخی حقوقی ها که سرمایه‌های زیادی در بازار سرمایه دارد بر حفظ نقدینگی‌های خود در این بازار تأکید و اعلام کردند که نقدینگی‌های بیشتری برای افزایش دارایی‌های خود وارد بازار خواهند شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود