امروز: جمعه، 14 اردیبهشت 1403
12/3 1392

ایران و جهان- شاخص در اولین روز کاری با افزایش بیش از 200واحد به معاملات ادامه  می دهد. شنیده های تالار شیشه ای از تعدیل مثبت برخی نمادهای بورسی حکایت دارد.

شنیده می شود که شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، به زودی به بازار اول بورس می رود. درحال حاضر سهام این شرکت در بازار عادی پایه فرابورس معامله می شود

در هفته جاری فروش بلوک بانک پارسیان، به بازار اعلام می شود. گفته می شود که برای تصاحب این بلوک رقابت سختی درجریان است. سرمایه گذاری غدیر، ساتا و ایران خودرو گستر تاکنون برای مالکیت این بلوک رقابت می کنند.

درمیان درگوشی های تالار، زمزمه عرضه اولیه دیگری به گوش می رسد. شنیده می شود که مپنا یکی از زیرمجموعه ها را به زودی به بازار سرمایه معرفی می کند. قرار است گروه مپنا تا پایان امسال شرکت عسلویه مپنا را به فعالان بازار معرفی کند.این سهم تا پایان اسفند به صورت عرضه اولیه کشف قیمت شود.
بانک پاسارگاد که در معاملات امروز در محدوده قیمتی 28799ریال معامله می شود به قراری تعدیل مثبت را دربرنامه دارد. شنیده ها می افزاید بانک پاسارگاد این تعدیل را از محل سود سرمایه گذاری ها تامین می کند. این شرکت سود هر سهم را برای سال مالی پایان اسفند 92 مبلغ 380ریال پیش بینی کرده است.

به زودی شرکت مخابرات ایران سود هر سهم با تعدیل مثبت به بازار ارائه می کند. نماد معاملاتی این شرکت در معاملات امروز برای پیش بینی بودجه 93 بسته شد. گفته می شود که اخابر توانایی رشد قیمت تا محدوده 4500ریال را دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود