امروز: شنبه، 31 شهریور 1403
01/19 1393

ایران و جهان- حقوقی های داده پردازی ایران پس از مدت ها پای میز مذاکره نشستند. یک منبع آگاه از برگزاری نشستی میان دو حقوقی داده پردازی ایران خبر داد.
شنیده می شود که مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی و ملی انفورماتیک در نشستی اختلاف نظرها را حل و فصل کردند. براین اساس گفته می شود که مهلت ارائه حق تقدم های استفاده نشده داده پردازی، که ملی انفورماتیک متعهد به خریداری آن پس از اتمام مهلت قانونی بود، تمدید می شود در نتیجه این فرصت مغتنمی برای مجتمع اقتصادی خواهد بود که بتواند درصد مالکیت را در این شرکت افزایش دهد.
این منبع آگاه در خصوص نشست این دو حقوقی افزود: حاصل این نشست اختصاص دو کرسی در هیات مدیره به حقوقی تازه وارد بوده که باید به زودی نمایندگان را معرفی کند. شنیده ها حاکی از آن است که با این وصف مجمع فوق العاده ای که پیش از این قرار بود در اواخر فروردین ماه جاری برگزار شود، لغو خواهد شد. گفتنی است برگزاری این مجمع را مجتمع اقتصادی کمیته امداد درخواست کرده بود. پرواضح است با توافق حقوقی ها برگزاری این مجمع لغو خواهد شد.
گفتنی است این مجمع در حالی قرار بود در اواخر فروردین ماه جاری برگزار شود که مجمع عادی سالیانه و فوق العاده این شرکت به روال هر ساله در تیرماه برگزار می شود. و در صورت برگزاری مجمع فوق العاده مذکور، هیات مدیره جدید عمری دوماهه خواهد داشت.
یادآور می شود اختلاف نظر میان حقوقی های داده پردازی عامل اصلی درخواست برگزاری مجمع فوق بود. در این میان سهامدار عمده حقیقی این سهم و مالک 5درصدی داده پردازی ایران، برگزاری مجمع فوق العاده برای هیات مدیره که عمری دوماهه خواهد داشت، را نکته مثبتی برای داده پردازی نمی دانست.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود