امروز: سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
01/30 1393

ایران و جهان- سریال خریدن و نخریدن تقدم های داده پردازی ایران توسط حقوقی تازه  وارد همچنان ادامه دارد. توافق و نشست های سهامدار قدیمی و سهامدار جدید داده‌پردازی ایران ظاهرا به همان نشست ها ختم شده است و در بازار سرمایه تعریفی ندارد. 
شنیده می شود که مجتمع اقتصادی کمیته امام خمینی، بدون توجه به قیمت توافقی با ملی انفورماتیک، تلاش می کند که حق تقدم های استقاده نشده داده پردازی را در شرایط بازار خرید کند. گفته می شود که ریزش های اخیر شاخص، مجتمع اقتصادی را از توافق منصرف کرده و به کاهش های قیمت سهام این شرکت چشم دوخته است. شنیده ها حاکی از آن است که این توافق چندی پیش درپی دعوت ملی انفورماتیک از مجتع اقتصادی صورت گرفته بود که البته گفته می شود در این نشست توافقاتی هم در خصوص واگذاری دوکرسی در هیات مدیره داده‌پردازی میان دو حقوقی انجام شده است که شرایط بازار تمام معادلات حقوقی ها را برهم زد. 
گفتنی است پس از ورود مجتمع اقتصادی به داده پردازی ایران که با هدف کسب کرسی مدیریت صورت گرفته بود، اختلاف نظر میان ملی انفورماتیک و حقوقی تازه وارد شدت گرفت تاجاییکه این حقوقی درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را برای ورود رسمی به هیات مدیره داده پردازی ایران مطرح کرد. برگزاری چنین مجمعی درحالیکه زمان اندکی تا برگزاری مجمع سالانه این شرکت وجود داشت، چندان به مذاق دیگر سهامداران حقوقی و حقیقی این شرکت خوش نیامد. 
توافق میان دو حقوقی مجمع فوق العاده درخواستی از سوی مجتمع را لغو کرد اما هنوز حق تقدم های استفاده نشده، خریداری نشده است. شنیده می شود که اختلاف نظر تازه ای میان دو حقوقی داده پردازی ایران درحال شکل گیری است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود