امروز: یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
03/26 1393

ایران و جهان – بیمه مرکزی اسامی مدیران دارای صلاحیت این صنعت را منتشر و تاکید کرده که فقط اسامی مندرج در این فهرست مورد تائید بیمه مرکزی هستند .
به گزارش ایران و جهان ، بیمه مرکزی اسامی مدیران دارای تائیدیه بیمه مرکزی را اعلام کرد . این سازمان اذعان کرده که «اطلاعات مربوط به مدير عامل، قائم مقام مدير عامل، اعضاي هيات مديره، معاون/ معاونان فني، مديران فني، محاسب فني و مسئول قبولي اتكايي داخلي/خارجي شركت های بيمه، صرفاً به شرح آنچه در سایت بیمه مرکزی آمده مورد تأييد بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران مي‌باشد."

بیمه مرکزی با انتشار اسامی مدیران عامل ،اعضای هیات مدیره و مدیران فنی دارای صلاحیت صنعت بیمه نسبت به شفاف سازی اقدام کرده است .
در این اطلاعات برخی شرکت های بیمه صلاحیت مدیرانشان با اما و اگرهایی همراه است و در برخی دیگر تناقضاتی با لیست افرادی که به عنوان اعضای هیات مدیره در سایت شرکت درج شده، وجود دارد. آنچه حائذ اهمیت است اینکه در انتشار لیست این اسامی آنچه ایران و جهان منتشر کرده عینا از سایت بیمه مرکزی استخراج شده است .

بیمه سینا 
امین شیرکانی از اول اردیبهشت ماه به بیمه سینا رفته است تا به جای فریدون صفرخانلو مدیریت شرکت را برعهده گیرد .
 مدیر عامل جدید بیمه سینا که از سوی بنیاد معرفی شده است سابقه ای در صنعت بیمه ندارد و پیش از این گویا در اداره بودجه بنیاد مستضعفان مشغول به خدمت بوده است .
شیرکانی نماینده بنیاد علوی و به عنوان مدیر عامل در حالی بر صندلی این شرکت تکیه زده که بنابر اعلام سایت بیمه مرکزی صلاحیت وی برای احراز پست مدیر عامل تائید نشده است و در سایت بیمه سینا نیز تائیدیه صلاحیت وی درج نشده است ، هرچند که نام وی به عنوان مدیر عامل در سایت شرکت درج شده است.

اما در ترکیب هیات مدیره این شرکت مرتضي دباغ عالي نصب به عنوان نماينده شركت ليزينگ جامع سينا به عنوان رئيس هيات مديره نیز آمده که وی دارای تائیدیه بیمه مرکزی نیز هست اما نکته قابل تامل اینکه علیرغم فقدان تائید مدیریت شیرکانی وی نیز هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد .

یکی دیگر از افرادی خبر ساز در هیات مدیره بیمه سینا كامبيز پيكارجو است . وی هم اکنون در سایت این شرکت به عنوان نماينده شركت مادرتخصصي مالي وسرمايه گذاري سينا و عضوهيات مديره است که بیمه مرکزی نیز بر این نکته اذعان دارد. شنیده ها از بیمه سینا حاکی از آن است که وی نیز دارای اختلافاتی با هیات مدیره است و حضور موثری ندارد. هرچند که تلاش ایران و جهان نیز برای تماس با وی برای کسب اطلاعات بیشتر بی نتیجه ماند.
سعيد خرقاني،نماينده شركت صادرات نيرو خليج فارس - كيش و نائب رئيس هيات مديره این شرکت دارای تائیدیه بیمه مرکزی نیز هست . اما بیمه سینا روح اله اميدي نماينده بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي را به عنوان عضو هيات مديره معرفی کرده است ، این در حالی است که باخروج سرمايه گذاري فرهنگيان با نمايندگي احمد زرهاني در مجمع سال گذشته امیدی وارد شرکت شده است که گویا نماینده بنیاد به تائید بیمه مرکزی نرسیده است .
بیمه سینا از فقدان معاون فنی نیز رنج می برد و مشخص نیست در شرکتی که برخی اعضا هیات مدیره تائیدیه ندارند و برخی دیگر در خارج از کشور به سر می برند و در سایه نبود قائم مقام و معاون فنی شرکت چگونه بیمه نامه صادر می کند .

اما موارد در خصوص بیمه سینا به همین جا ختم نمی شود و بنیاد مستضعفان به صورت غیر مستقیم و با نمایندگی شرکت هایی چون بنیاد علوی،لیزینگ جامع سینا و شرکت مادر تخصصی حدود 76 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد . عدم عرضه سهام این شرکت در بورس در حالی که این شرکت نام سهامی عام را یدک می کشد از دیگر نکات در این زمینه است.مسلما عرضه سهام در بازار و سهام شناور شرکت می تواند در تغییرات شرکت موثر واقع شود .

سيدمحمد مهدي عزيزي اميري که به عنوان بیمه های اموال این شرکت در بیمه مرکزی معرفی شده مدت مدیدی است که در بیمه میهن عهده دار مسئولیت معاون فنی است .
اما معاون فنی این شرکت به تازگی با حکم مدیر عامل معرفی شده است . این در حالی است که مدیر عامل شرکت خود دارای تائیدیه بیمه مرکزی نیست و طبق قوانین فقط افرادی حق مکاتبه با بیمه مرکزی را دارند که صلاحیت آن ها به تائید بیمه مرکزی رسیده باشد و این که چه کسانی در بیمه سینا نامه های رسمی را امضا می کنند در هاله ای از ابهام قرار دارد .

بیمه آسیا
در شرکت بیمه آسیا ابراهیم کاردگر به عنوان مدیر عامل معرفی شده است .
همچنین وزارت امور اقتصادي و دارايي با نمايندگي ابراهيم كاردگر نائب رئیس هيئت مديره است .البته فضل اله معظمی که مشخص نیست که نماینده چه گروهی در هیات مدیره این شرکت است مسئولیت ریاست هیات مدیره را دارد که به تائید بیمه مرکزی نیز رسیده است . وی دارای مسئولیت سرپرستی بانک کارآفرین نیز هست و معلوم نیست با چه مکانیزمی در دو سازمان متفاوت دارای سمت است.نکته جالب اینکه بانک مرکزی هنوز وی را به عنوان مدیر عامل بانک تائید نکرده است . البته اخرین اخبار از این شرکت به تغییرات سهام داران بانک اشاره دارد و این نکته که برخی سهام داران خواستار حضور وی در بانک هستند و برخی دیگر مایلندکه فرد دیگری را به عنوان مدیر عامل معرفی کنند از حوصله این مطلب خارج است .

عبدالرسول دري اصفهاني از دیگر اعضا این شرکت است که که دارای صلاحیت بیمه مرکزی است اما نامبرده نیز مشخص نشده که نمایندگی کدام سهام دار حقوقی را در هیات مدیره دارد .
همچنین شركت ستاره عمران زمين با نمايندگي اسماعيل مهدوي نيا و شركت مهندسي سيستم ياس ارغواني با نمايندگي فرامرز خجير نیز از مدیران دارای صلاحیت این شرکت هستند.
مهدي شريفي در رشته زندگی و فرامرز خجير در رشته غیر زندگی معاونان فنی شرکت هستند.

البرز
در بیمه البرز سید رسول تاجدار به عنوان مدیر عامل دارای تائیدیه صلاحیت بیمه مرکزی است وی نماینده وزارت اقتصادي و دارايي در هیات مدیره است. شركت كارگزاري باهنر با نمايندگي حسين سليمي،شركت سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران با نمايندگي محمد رضا تقوائي،گروه مالي ملت با نمايندگي مجيد نادري و موسسه صندوق بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير از اعضا دارای تائیدیه هستند.در سایت بیمه البرز نام و نشانی از اعضا هیات مدیره نیست و فقط در پیام نوروزی سایت این شرکت اسامی مدیر عامل،تقوایی رئیس هیات مدیره و مجید نادری قائم مقام هیات مدیره وجود دارد .معاون فنی این شرکت در رشته زندگی صفر زاده است و این شرکت در رشته غیر زندگی بنابر اعلام بیمه مرکزی معاون فنی ندارد.

دانا 
بنابر اعلام بیمه مرکزی در شرکت بیمه دانا بي�?ن صادق مدیر عامل دارای صلاحیت است .
اعضا هیات مدیره این شرکت شامل شركت سرمايه گذاري سهام عدالت استان كردستان با نمايندگي مهدي فلاح و عضو اصلي هيئت مديره ،شركت سرمايه گذاري سهام عدالت استان اصفهان با نمايندگي عباس جبل عاملي و عضو هیات مدیره و شركت سرمايه گذاري سهام عدالت استان خراسان رضوي با نمايندگي بي�?ن صادق هستند .

علی تقوی نیز رئیس هیات مدیره این شرکت است که معلوم نیست که نمایندگی کدام سهام دار را عهده دارد .
سایر افراد هیات مدیره این شرکت از سوی بیمه مرکزی دارای صلاحیت شناخته نشدند . این در حالی است که سایت شرکت سعید شیرزادی و مجتبی عطری را نیز به عنوان هیات مدیره معرفی کرده است .
شرکت بیمه دانا بنابر اعلام سایت بیمه مرکزی معاون فنی ندارد.

معلم
بیمه مرکزی صلاحیت مدیر عامل بیمه معلم را تائید کرده و نام ابراهیم تحسیری به عنوان مدیر عامل در سایت درج شده است . 
در این شرکت مجید بنویدی به عنوان قائم مقام معرفی شده و حسین داجمر رئیس هیات مدیره و نماینده شركت ساختماني معلم دارای تائیدیه است .

شركت بازرسي مهندسي و صنعتي ايران با نمايندگي غلامرضا حيدري كرد زنگنه،شركت سرمايه گذاري كشتيراني ج.ا.ايران با نمايندگي محمدرضا نوتاش،شركت سرمايه گذاري فرهنگيان با نمايندگي محمد ابراهيم تحسيري،شركت گروه راهبران اقتصادي آرمان با نمايندگي سيدعمادالدين قاضوي اعضا هیات مدیره شرکت هستند که بنابر اعلام بیمه مرکزی دارای صلاحیت هستند.
در این شرکت محمد كاظم احمدي در رشته زندگی و غیر زندگی معاون فنی است .

پارسیان 
در شرکت بیمه پارسیان هادی اویار حسین مدیر عامل شرکت دارای تائیدیه بیمه مرکزی است . 
بانك پارسيان با نمايندگي علي ديواندري به عنوان رئیس هیات مدیره و شركت گسترش سرمايه گذاري ايران خودرو با نمايندگي سيدمهدي جلالي،شركت سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي كاركنان صنعت نفت (سهامي خاص) با نمايندگي مسعود تمسكي بيدگلي وليزينگ پارسيان با نمايندگي هادي اويار حسين اعضا هیات مدیره را تشکیل می دهند .
این در حالی است که در سایت این شرکت فقط جلالی ،دیواندری و اویارحسین به عنوان اعضا هیات مدیره معرفی شده اند .
در این شرکت حسین رهبر در رشته زندگی به عنوان معاون فنی معرفی شده است .

کارآفرین
عبدالمحمود ضرابي مدیر عامل بیمه کارآفرین دارای تائیدیه بیمه مرکزی است . 
شركت جهان پارس با نمايندگي عزيز اله مصلحي مصلح آبادي ، شركت مهندسي ترموون با نمايندگي علي روستا،شركت كار و انديشه با نمايندگي محمد مهدي تابع قانون،شركت تضمين ساختماني با نمايندگي علي آزاد و بانك كارآفرين با نمايندگي غلامرضا صادق ويشكايي از اعضا هیات مدیره هستند . شركت مهندسي همپا (نماينده حقوقي در حال بررسي مدارك) قرار دارد . 
در این شرکت سعید نصیری در رشته زندگی و پرويز موگويي در رشته غير زندگي معاونان فني هستند .

توسعه 
در شرکت بیمه توسعه احمد دارابی به عنوان مدیر عامل شرکت دارای صلاحیت است و خلیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره و پدرام خلیل زاده به عنوان نائب رئیس هیات مدیره دارای صلاحیت هستند .
نماینده شركت شادان شهر باختر و شركت سرمايه گذاري توسعه و ساختماني برج آوران(نماينده در مرحله بررسي مدارك) هرچند که از سهام داران شرکت هستند اما نامی از نمایندگان حقیقی آنها در سایت بیمه مرکزی وجود ندارد .شركت بازرگاني تجارت نوين عالي با نمايندگي سعيد افشار نیز عضوهیات مدیره است .بیمه توسعه بنابر اعلام سایت بیمه مرکزی معاون فنی نیز ندارد .این شرکت در روزهای اخیر رویداد های مهمی را شاهد بود است . با لغو پروانه این شرکت در رشته های ثالث و زندگی توسعه روزگار سختی را سپری می کند . 

نکته حائذ اهمیت نمایندگان بیمه توسعه هستند که با پرتفوی حدود 80 درصدی در بخش ثالث زندگی خود را سپری کرده اند و امروز با اختلاف نظر بیمه مرکزی با این شرکت بیش از یک هزار نماینده بیمه توسعه با مشکلاتی مواجه اند.مقام ناظر شرکت را موظف کرده است که طبق برنامه نسبت به پرداخت پرونده های خسارت اقدام کند . منابع خبری اذعان دارند که در روزهای گذشته بیمه توسعه اکیپ های پرداخت خسارت را به شهرستان ها اعزام کرده است تا در راستای نظرات نهاد ناظر حرکت کند.

رازی 
صلاحیت یونس مظلومی به تائید بیمه مرکزی رسیده است .در این شرکت بهمن یزدخواستی رئیس هیات مدیره و حسن عدل خواه نائب رئیس هیات مدیره است .
در سایت بیمه مرکزی اطلاعات این شرکت به این صورت درج شده که اسماعيل صابري (از سمت خود استعفاء داده است تاكنون فرد جايگزين معرفي نشده است) و فرهاد مشهدي محمدي،فرهاد خالقي و علي اكبر ديلماني زاد اعضا هیات مدیره شرکت هستند .اسامی مذکور عینا در سایت بیمه رازی نیز درج شده است اما مشخص نیست که این افراد نمایندگان کدام شرکت حقوقی هستند .شایان ذکر است که بیمه رازی معاون فنی نیز ندارد . 
شنیده ها از این شرکت ناشی از تغییرات سهام دارای است هرچند که این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

سامان 
در بیمه سامان علي ضيايي اردكاني دارای تائیدیه بیمه مرکزی است و بانک سامان با نمايندگي سيد بهاالدين علايي فرد،شركت سرمايه گذاري مس سرچشمه با نمايندگي فرهاد زماني،شركت توسعه سرمايه گذاري سامان با نمايندگي احمد رضا ضرابيه،محمد ضرابيه به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت هستند .شایان ذکر است که محمد ضرابیه رئیس هیات مدیره شرکت است .
علي خداداديان گستر در رشته های زندگی و غیر زندگی معاون فنی این شرکت است. 

دی 
بیمه دی نیز در روزهای اخیر وضعیت مناسبی نداشت . در سال گذشته نسبت خسارت شرکت به بیش از 350 درصد بالغ شد و در پایان سال گذشته به دلیل مشکلات مالی تعدیل نیرو داشت . سيدمجيد بختياري که بنابر اعلام بیمه مرکزی نمایندگی شركت آتيه‌سازان دي را در این شرکت دارد در بیمه دی حضور یافته تا سروسامانی به وضعیت شرکت دهد . گفت و گو با برخی نیروهای شاغل در این شرکت نشان می دهد که کارکنان از آینده شغلی خود نگرانند .اما نکته حالب اینکه علی رغم همه مشکلات مالی اتاق مدیر عامل شرکت در ساختمان مرکزی در حال نوسازی است و اخبار حاکی از آن است که در این وضعیت سخت مالی میلیون ها تومان صرف بازسازی و بهسازی طبقات خصوصا واحد مدیریت دارد . در این خصوص در روزهای آینده گزارشات مفصل تری منتشر خواهد شد .

اما بنابر اعلام بیمه مرکزی بانك دي با نمايندگي اكبر عباسي ملكي،شركت ليزينگ دي با نمايندگي وحيد ماجد، شركت سرمايه‌گذاري توسعه و معادن كوثر (در حال تكميل مدارك)از اعضا هیات مدیره شرکت هستند.بنابر اعلام سایت بیمه مرکزی شرکت معاون فنی نیز ندارد .در سایت شرکت بیمه دی فقط بختیاری به عنوان مدیر عامل معرفی شده و از نام سایر اعضا هیات مدیره خبری نیست .

ملت 
در بیمه ملت مسعود حجاریان کاشانی به عنوان مدیر عامل معرفی شده است که دارای تائیدیه بیمه مرکزی است .
شركت سرمايه گذاري صبا تامين با نمايندگي بهروز خالق ويردي،شركت سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي كشوري با نمايندگي عليرضا ابراهيم‌پور، شركت كيا مهستان (نماينده در حال تكميل مدارک)، شركت مدبر كشت توس با نمايندگي سيدمحمد ميرمحمدي از دیگر اعضا هیات مدیره بیمه ملت هستند. در رشته زندگی مهدی شاکرین معاون فنی شرکت است .
اما بنابر اعلام سایت بیمه ملت از بهزاد پورسید به عنوان رئیس هیات مدیره و حسین علائی به عنوان عضو هیات مدیره نام برده شده است .

نوین 
در بیمه نوین غلامعلي غلامي صلاحیت بیمه مرکزی را کسب کرده است .
حسن معتمدی نیز در این شرکت رئیس هیات مدیره و عيسي شهسوار خجسته به عنوان نائب رئیس هیات مدیره معرفی شده است .
شركت سرمايه گذاري ساختمان ايران با نمايندگي عيسي شهسوار خجسته،شركت توسعه صنايع بهشهر با نمايندگي حسن معتمدي،بانك اقتصاد نوين با نمايندگي مرتضي داداش،شركت كارگزاري بانك اقتصاد نوين با نمايندگي علي دهقاني،شركت پيمانكاري بين المللي استراتوس با نمايندگي نصراله طهماسبي آشتياني هیات مدیره دارای صلاحیت شرکت را تشکیل می دهند .ناهید عباسی در هر دو رشته زندگی و غیر زندگی معاون فنی شرکت است.

پاسارگاد 
در بیمه پاسارگاد معصوم ضميري مدیر عامل دارای تائیدیه صلاحیت است. 
بنابر اعلام بیمه مرکزی احمد شفيعي هنجني،ابوالقاسم دباغ،پيروز باستاني،بانك پاسارگاد با نمايندگي مجيد قاسمي اعضا هیات مدیره این شرکت هستند.دباغ معاون فنی شرکت در رشته غیر زندگی است .
این اسامی در سایت بیمه پاسارگاد نیز درج شده است .

میهن
هرچند که در روزهای اخیر زمزمه تغییر مدیریت در بیمه میهن به گوش می رسد اما بنابر اعلام سایت بیمه مرکزی علی موسی الرضا مدیر عامل بیمه میهن است و در حالی که تغییرات در ترکیب سهام داران شرکت نیز به گوش می رسد از سازمان اقتصادي رضوي(نماينده در حال تكميل مدارك)،شركت سامان محيط با نمايندگي هادي درفشي،شركت تعاوني مصرف كاركنان بنياد مسكن انقلاب اسلامي با نمايندگي علي موسي رضا،شركت ليزينگ اميد (سهامي خاص) با نمايندگي محمود سعيدي،شركت كارگزاري صبا تامين با نمايندگي غلامحسين دلجو به عنوان اعضا هیات مدیره نام برده شده است .
محمد مهدی عزیزی امیری در رشته های زندگی و غیر زندگی معاون فنی است و شرکت رئیس هیات مدیره ندارد.

کوثر 
صلاحیت عبدالرسول عطایی مدیر عامل بیمه کوثر در بیمه مرکزی دارای تائید است .صندوق بيمه عمر و حوادث پرسنل سپاه با نمايندگي سيد محمود هاشمي،سيد جمال موسي كاظمي،سيداصغر ابن رسول، رسول گلستانه نیز افراد مورد تائید بیمه مرکزی در هیات مدیره هستند.


ما
در شرکت بیمه ما سيد محمد علي عليپور يزدي به عنوان مدیر عامل و حسین کریم خان زند قائم مقام وی دارای تائیدیه بیمه مرکزی هستند 
اعضا هیات مدیره شرکت را شركت تعاوني مصرف كاركنان بانك ملت با نمايندگي محمدتقي صمدي ،شركت تعاوني اعتبار كاركنان بانك ملت با نمايندگي سيد محمد علي عليپور يزدي،شركت مديريت سرمايه آتيه خواهان با نمايندگي حسين كريم خان زند،شركت اقتصادگستر قهرمان با نمايندگي منوچهر كبيري،شركت تدبيرگران بهساز با نمايندگي محمدابراهيم محمدپورزرندي تشکیل می دهند که دارای تائیدیه بیمه مرکزی می باشند .

آرمان 
علی فتحعلی مدیر عامل بیمه آرمان نیز از مدیران دارای تائیدیه بیمه مرکزی است .همچنین ناصر سلوکی قائم مقام این شرکت نیز تائیدیه بیمه مرکزی را دارد .محمدرضا امیر حسنخانی رئیس هیات مدیره به نمایندگی از تعاوني اعتبار مولي الموحدين ،شركت سرمايه گذاري بين المللي ايرانيان با نمايندگي علي فتحعلي،بانك تات با نمايندگي محمد علي بهزادان،هواپيمايي ماهان با نمايندگي رضا نمك شناس از دیگر اعضا هیات مدیره دارای تائیدیه صلاحیت این شرکت هستند .البته شركت سرمايه گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري با نمايندگي مهدي جهانگيري كوهشاهي و شركت شمس طلوع سهند با نمايندگي حسن عباسي معروفان از اعضا علی البدل هیات مدیره این شرکت هستند .

سرمد
در شرکت بیمه سرمد علیرضا هادی به عنوان مدیر عامل شرکت دارای تائیدیه صلاحیت است .وی نماینده مؤسسه همياري غدير است .در این شرکت بانك صادرات ايران (سهامي عام) با نمايندگي روح‌اله خدارحمي،شركت آرمان انديشان رستاك با نمايندگي محمدتقوي ن�?اد ديلمي،علي جوانمردي وزيري وشركت سرمايه‌گذاري خوارزمي دارای تائیدیه بیمه مرکزی هستند .

اتکائی ایرانیان
در بیمه اتکائی ایرانیان سيد محمد آسوده خلجاني دارای تائیدیه بیمه مرکزی است . 
حجت پوستين چي،بانك سرمايه با نمايندگي رسول سعدي،محمد ميهن يار،مجتبي كباري با نمايندگي شركت ارزش آفرينان پاسارگاد نیز از اعضای دارای صلاحیت شرکت هستند .شرکت معاون فنی ندارد .

حافظ(مناطق آزاد )
اما در بیمه حافظ مدیر عامل شرکت دارای تائیدیه بیمه مرکزی نیست .رئیس هیات مدیره این شرکت که عبدالمجيد كتاني مسئولیت آن را دارد نماینده گروه اقتصاد سابين است .شركت سرمايه گذاري سهم ياسان بهداد(در حال تكميل مدارك)،شركت ليزينگ پيمان كارآفرين (در حال تكميل مدارك )،شركت خدمات مشاوره و تأمين منابع مالي سابين با نمايندگي سعيد قرباني و شركت مدبران اقتصاد با نمايندگي توفيق مطوري از اعضا هیات مدیره این شرکت هستند .

امید 
در شرکت بیمه امید عبداله وطن نیا مدیر عامل شرکت دارای تائیدیه بیمه مرکزی است . همچنین شركت بيمه دانا با نمايندگي علي‌اكبر اكرامي،علي نصيري‌پور نماينده شركت بيمه آسيا،شركت بيمه دانا با نمايندگي علي‌اكبر اكرامي،شركت بيمه البرز با نمايندگي اميرحسين توكلي و شركت بيمه آسيا با نمايندگي علي نصيري پور از مدیران دارای صلاحیت این شرکت هستند .

ایران معین 
در شرکت ایران معین ابراهیم حمیدی به عنوان مدیر عامل دارای صلاحیت است . همچنین این شرکت قائم مقاو مدیر عامل،نائب رئیس هیات مدیره و رئیس هیات مدیره که به تائید بیمه مرکزی رسیده باشد ندارد.
شركت گسترش سرمايه گذاري سبا (در حال تكميل مدارك)،شركت بيمه ايران شركت سهامي بيمه ايران با نمايندگي مجيد صفدري و شركت كارگزاري بورس بيمه ايران با نمايندگي عليرضا شباهنگ از مدیران دارای صلاحیت شرکت هستند .

متقابل کیش 
در سایت بیمه مرکزی فقط نام محمدرضا محمدي بنائي به عنوان مدیر عامل دارای صلاحیت این شرکت درج شده و سایر ارکان از تائیدیه بیمه مرکزی برخوردار نیستند .

آسماری
در شرکت بیمه آسماری آیت کریمی به عنوان مدیر عامل دارای تائیدیه بیمه مرکزی است . 
شركت كمك رسان ايران با نمايندگي نظام حكيم شوشتري،بهزاد ايثاري،آيت اله كريمي وخسرو ناظميان از دیگر مدیران دارای صلاحیت این شرکت به شمار می روند .

بيمه متقابل اطمينان متحد قشم سهامي
مصطفي هوشياري پورمدیر عامل شرکت از بیمه مرکزی دارای تائیدیه است .شرکت های خطوط كشتيراني راه شيري كيش،شركت افرامارين كيش و شركت اقيانوس خروشان كيش اعضای هیات مدیره دارای تائیدیه بیمه مرکزی هستند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود